سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی نقدی پرداخت می‌شود

یکشنبه 8 دی 98 ساعت 15:38
سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی نقدی پرداخت می‌شود

مدیر برنامه ‌ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: زمانی که اطلاعات پیمایش تاکسی‌های اینترنتی از طرف وزارت کشور به دست وزارت نفت برسد، ظرف چند ساعت کارت بانکی این خودروها به طور نقدی شارژ خواهد شد.

شهرام رضایی در مورد میزان مبلغی که برای تاکسی‌های اینترنتی واریز می‌شود، اظهار کرد: سهمیه سوخت این تاکسی‌ها تا سقف ۳۰۰ لیتر معادل ۱۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده که به طور هفتگی محاسبه و به وزارت نفت اعلام می‌شود و واریزها بر اساس پیمایش انجام می‌شود.

وی در مورد نحوه محاسبه پیمایش هم گفت:  بررسی اطلاعات  پیمایش از شرکت‌های اینترنتی مستقیماً از طریق وزارت کشور انجام می‌شود، به طوری که محاسبه پیمایش و عدد و تأیید آن توسط وزارت کشور انجام می‌گیرد و وزارت نفت تنها شماره حساب و کد ملی افراد را دریافت و مبلغ اعتباری در نظر گرفته شده را به حساب مالکان خودرو واریز می‌کند که این اعتبار فقط در جایگاه‌ها قابل استفاده است.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با تاکید به این مساله که این مبلغ به حساب مالک خودرو و نه شرکت‌های اینترنتی واریز می‌شود، تصریح کرد: تا کنون هیچ کدام از شرکت‌های اینترنتی اعتباری دریافت نکرده‌اند و سهمیه‌ای به آن‌ها از این طریق داده نشده و در این دو مرحله هم  به حساب شماره‌هایی که از مالکان خودرو دریافت شده واریز انجام گرفته است.

به گفته رضایی، اگر قرار است یک تاکسی اینترنتی تا سقف ۳۰۰ لیتر بنزین دریافت کند و پیمایش آن ۲۰۰ لیتر باشد معادل هزینه ۲۰۰ لیتر سوخت ۱۵۰۰ تومانی که تفاوت نرخ ۱ و ۲ بنزین است معادل ۳۰۰ هزار تومان به حساب کسی که این پیمایش را انجام داده است و شماره کارت بانکی و شماره ملی آن فرد در اختیار وزارت نفت قرار دارد واریز می‌شود که پیمایش‌ها و تأیید این مساله توسط وزارت کشور انجام می‌گیرد.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar