مالکان خودرو از سالم بودن کارت سوخت خود مطمئن شوند

دوشنبه 17 تیر 98 ساعت 13:04
مالکان خودرو از سالم بودن کارت سوخت خود مطمئن شوند

باتوجه به اینکه ۲۰ مرداد عملیات سوخت گیری با کارت سوخت به طور رسمی شروع می‌شود دارندگان خودرو پیش از این تاریخ حداقل یک بار با کارت سوخت خود اقدام به سوخت گیری کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر گفت: یکی از مشکلات دارندگان کارت سوخت داشتن رمز است که مالکان خودرو با در دست داشتن مدارک لازم شامل کارت خودرو، سند و شناسنامه یا کارت ملی و کارت سوخت مالک به یکی از ادارات تابعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مراجعه و نسبت به حذف رمز خود اقدام کنند.

مهرداد بیوکی  افزود: کسانیکه تاکنون کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند و یا به دست آنها نرسیده می‌توانند با مراجعه به پلیس به اضافه ۱۱۰ یا مراکز و یا دفاتر پستی برای دریافت کارت ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: کسانی که برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کردند و یا افرادی که دارای خودروهای نوشماره هستند به طور اتوماتیک کارت سوخت آنها تولید و برای آنها ارسال می‌شود.

مدیرروابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر گفت: تمام تلاش این شرکت برطرف کردن مشکلات مردم در زمینه کارت سوخت است تا با فرارسیدن زمان قانونی سوخت گیری با کارت سوخت مردم کمتر در صف انتظار بمانند.

وی یادآور شد: مصرف روزانه نفت گاز در بخش حمل و نقل استان بوشهر یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر و بنزین یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر است که از طریق ۶۶ جایگاه عرضه سوخت در استان انجام می‌شود.

بیوکی گفت: با وجود اینکه ۹۹ درصد استان از نعمت لوله کشی گاز برخوردار هستند به منظور روان سازی و سرعت بخشی در تحویل نفت سفید مورد نیاز خانوارهایی که منزل آنها فاقد علمک گاز است لازم است از در حال حاضر به سامانه درخواست فرآورده نفتی (تجارت آسان) مراجعه و ثبت نام کنند.

ایرنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar