مشکلی برای تأمین و توزیع سوخت وجود ندارد

چهارشنبه 27 فروردین 99 ساعت 10:35
مشکلی برای تأمین و توزیع سوخت وجود ندارد

معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه تهران گفت: در تهران آمادگی کامل تأمین و توزیع سوخت وجود دارد و اگر شرایط بدتر از وضعیت کنونی هم باشد، باز هم در استان تهران در هیچ بخشی برای تأمین و توزیع سوخت مشکل نخواهیم داشت.

سعید برخوردار با ذکر اینکه شرکت پخش فراورده‌های نفتی یک دستگاه خدمت رسان است که مسوولیت تأمین سوخت را بر عهده دارد، اظهار کرد: در استان تهران تأمین سوخت در تمام بخش‌های تجاری خانگی صنعتی برعهده این شرکت قرار گرفته و برنامه ریزی ما برای تأمین سوخت ایمن  و به موقع برای کلیه بخش‌های موجود در این حوزه تعریف شده است.

وی با ذکر اینکه هیچ مشکلی برای تأمین سوخت در بخش‌های گوناگون وجود ندارد، تصریح کرد: یکی از موارد لازم برای تحقق جهش تولید تأمین سوخت است که برای این مهم هم تمام اقدامات و تدابیر لازم در استان تهران اندیشیده شده است.

معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه تهران با ذکر اینکه تأمین تمام مایحتاج صنایع، بخش حمل و نقل، تجاری، صنفی و صنعتی را می‌توانیم انجام دهیم، گفت: ما به عنوان خط آخر توزیع هستیم و برای رسیدن به این مرحله قطعاً برای تولید برنامه ریزی شده است.

برخوردار با اشاره به اقدامات وزارت نفت در بخش خدمت رسانی، اظهار کرد: صنعت نفت و وزارت نفت در بخش خدمت رسانی، به وظیفه خود به درستی عمل کرده و به هیچ عنوان در تأمین و توزیع سوخت هیچ گاه مشکل نداشته است.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar