بهمن موتور و اولین خط تولید خودروهای SUV

سه شنبه 21 دی 00 ساعت 16:36
بهمن موتور و اولین خط تولید خودروهای SUV
با استقرار کامل اولین خط تولید خودروهای SUV در بهمن موتور که ساخت سالن نصب پرس ها انجام شده و در حال آماده سازی اتاق رنگ و بقیه الزامات مربوط به آن است شاهد افزایش تولید محسوس خواهیم بود و به زودی نیاز انبوه متقاضیان این خودروها و خودروهای جدید بهمن موتور برآورده می شود.

مجتبی نظری مدیر ارتباطات گروه بهمن، با اعلام این خبر، ضمن عذرخواهی از متقاضیان و خریداران به علت به تعویق افتادن فروش خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی پرایم اظهار داشت: در لغو فروش روز دوشنبه(۲۰ دی ماه جاری) فقط بحث مشکلات زیرساخت اینترنتی فروش آنلاین مطرح بوده است.

وی ادامه داد: برخی گمانه زنی ها در موضوع افزایش قیمت و یا دخالت وزارت صمت در این موضوع صحیح نیست بطوریکه فروش روز یکشنبه ۲۶ دی ماه جاری با قیمت های قبلی انجام خواهد شد و در موضوع فروش خودروها نیز وزارت صمت دخالتی نداشته بطوریکه حمایت از توسعه تولید و همکاری در جهت رفع موانع افزایش تولید در دستور کار وزیر صمت است.

نظری با رد ادعاهایی مبنی بر تصمیم شرکت بهمن موتور برای افزایش قیمت فیدلیتی و دیگنیتی پرایم عنوان کرد که در فروش هفته آینده هیچ افزایش قیمتی وجود نخواهد داشت و محصولات طبق بخشنامه فروش دی ماه به عموم عرضه خواهد شد.

مدیر ارتباطات گروه بهمن تصریح کرد: شرکت بهمن موتور درصدد آن است که در هر مرحله از فروش تمام تمهیدات لازم برای عرضه محصولات دیگنیتی و فیدلیتی به مشتریان واقعی صورت بگیرد، از جمله تمهیداتی که این شرکت برای عرضه محصولات به مشتریان واقعی انجام داده است می توان به ضوابط ثبت نام هر کد ملی یک خرید و صرفا برای افراد بالای ۱۸ سال و دارای گواهینامه معتبر و عدم خرید خودرو در طرح های فروش پیشین اشاره کرد.

به گفته نظری، بهمن موتور همچون دوره های قبل ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت ها خود را ممنوع کرده و همچنین حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر نیز از نظر بهمن موتور مورد تایید نمی باشد.

وی افزود: همچنین تا پایان سال خودروی سواری رسپکت که یک سدان با مشخصات فنی بالا و آپشن های روز دنیا است در کنار ون اینرودز که برای حمل بار و شبکه های مویرگی فروش قابل استفاده است به بازار عرضه خواهد شد.

نظری در پایان گفت: سیاست گروه بهمن عرضه منصفانه خودروها با قیمت واقعی است و این موضوع که شرکت های دیگر خودروهایی با همین تکنولوژی و حتی پایین تر را با قیمت بالای یک میلیارد عرضه می کنند را مد نظر نداریم، گروه بهمن در تمامی خودروهایی که عرضه می کند اعم از سبک و تجاری همواره رعایت حقوق مشتریان در قیمت و ارائه خدمات متمایز ویژه را در نظر دارد و گواهی آن، ارائه بیشترین میزان گارانتی (از نظر زمانی و کارکرد) و خدمات ویژه است.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "بهمن موتور و اولین خط تولید خودروهای SUV"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
سعید دقیقی
مهمان
والله به خدا همه این جملات فقط صحبت های بسیار زیباست.چرا که امروز۲۶ دیماه من که خریدار واقعی بودم.مدت سه ساعت از ده صبح روز یکشنبه تا ساعت یک بعد از ظهر تلاش کردم که یک خرید انجام دهم .وارد سایت فروش هم شدم .فقط در قسمت آدرس گزینه انتخاب شهر هرگز باز نشد .و پیغام میداد که در حال بارگذاری میباشد. که البته صد در صددستکاری شده بود.همین کار را به برادرم هم سپرده بودم که اگر توانست برای من خرید کند .خوب شکی نیست که بهمن موتور اتومبیل حدود یک میلیاردی را به قیمت هفتصد و هشتصد نمیفروشد.… بیشتر