مشکلات فراوان سایت ثبت نام بهمن موتور

یکشنبه 26 دی 00 ساعت 14:18
مشکلات فراوان سایت ثبت نام بهمن موتور

امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۰ صبح در حالی گروه بهمن فروش آنلاین دو خودروی دیگنیتی و فیدیلیتی را با تاخیر یک هفته‌ای کلید زد که نحوه انجام این فروش‌های اینترنتی امروز و ماه‌های گذشته اعتراضاتی را از سوی مشتریان به دنبال داشته است.

دوشنبه هفته گذشته (۲۰ دی‌ماه) فروش نقدی دو محصول نوبرانه گروه ‌بهمن یعنی دیگنیتی و فیدیلیتی یک ساعت قبل از انجام فروش اینترنتی به دلیل مشکلات زیرساختی لغو شد.

آن‌طور که «مجتبی نظری» مدیر ارتباطات گروه بهمن اطلاع داده بود:  سعی گروه بهمن بر مشتری مداری و رسانیدن محصولات به دست مشتریان و مصرف‌کنندگان واقعی است، به همین دلیل برخی از مشکلات زیرساختی و مشکل در ثبت‌نام آنلاین منجر به لغو برنامه فروش شد و هرگونه شایعات در خصوص افزایش قیمت‌ها بی‌اساس است.

وی یادآور شد: اکنون برخی محدودیت‌ها برای فروش ایجادشده، به طوری که هر کد ملی قادر به یک خرید خودرو خواهد بود و تکرار خرید توسط یک کد ملی را شاهد نخواهیم بود.

مدیر ارتباطات گروه بهمن اضافه کرد: همچنین محدودیت کد ملی را برای نمایندگی‌های فروش خود ایجاد کردیم و این نمایندگی‌ها قادر به ثبت‌نام خواهند بود.

وی با اشاره به قوی‌تر شدن زیرساخت‌ها در برنامه فروش جدید، تاکید کرد: گروه بهمن در هر مرحله‌ای متوجه حضور مشتریان غیرواقعی شود از فروش خودرو جلوگیری خواهد کرد، همچنین امکان صلح خودرو در مرحله ثبت‌نام و انتقال امتیاز خودرو به دیگران برداشته شده است.

برخلاف گفته های مدیر ارتباطات گروه بهمن، کاربران بسیار زیادی در تماس با ما از نحوه ثبت نام و اختلال در سایت گله‌مند بودند.

اکثر مشکلات پیش آمده برای این کاربران مربوط به مشکلات زیرساختی بود که از جمله این مشکلات میتوان به عدم نمایش کد کپچا ۴ رقمی و نشان ندادن گزینه شهر و استان اشاره داشت که باعث ناموفق بودن تمامی این افراد در ثبت نام امروز بوده است.

فروش محصولات بهمن موتور

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

44 دیدگاه ها برای "مشکلات فراوان سایت ثبت نام بهمن موتور"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
امید عباسی
مهمان

اصلا مصرف کننده واقعی نمی تونند ثبت نام کنن ۹۹ درصد دلال ها هستن که با دادن پول . شنیدم حتژ دادن صد میلیون برای ثبت نام دیگنتی از فن های خاص کامپیوتری استفادن و ثبت نام می کنن .. آقا شما رو به خدا قسم به بهمن خودرو اعلام کنید قرعه کشی رو بزارن در دستور کار حداقل ثبت نام که می شه کرد حالا شانس باشه اسمتم در میاد اما الان با این روش به ولا مص ف کننده واقعی گیرش ماشین نمیاد

محمد
مهمان

واقعا بهمن خودرو ***خودرو ساز ***بنده تا درگاه بانک هم رفتم نتونستم واریز کنم اگه مثل ایران‌خودرو ریگی تو کفشش نباشه حداقل یه خودرو به باید به یه نفر بیوفته فقط واسه اطرافیانشان خودرو میدپ نمی‌دونم چرا دولت و مجلس ورود پیدا نمی کنم هر کسی هم که پیام میده که من ثبت نام کردم از خوشونه شک نکنین من ۱۰نفر از دوستام رو گذاشته بودم نتونستیم اسم نویسی کنیم در حالیکه دوره قبل به راحتی همکارم تونست یه هایما اس ۷ ثبت نام کنه چون ایران‌خودرو مثل بهمن خودرو تو کار فساد نیست

حسن
مهمان

سایت ایراد داره ، درست
ولی ایراد تو از همه بیشتره
عمو اگه یه کد ملی رو بیشتر از یک بار وارد کنید اجازه ثبت نام به هیچکدوم نمیده
همیین امثال تو با شلوغ کردن سایت حال خودشون و بقیه رو میگیرن

محمد
مهمان

واقعا بهمن موتور شورش را در آورده مگر مردم دستمال دست شماها هستن لاقل اول از زیر ساخت های خودتان مطمئن باشید بعد ثبت نام کنید
شمائیکه دستان تو جیب مردم هستید لاقل حرمت و ارزش قائل بشید
واقعا متاسفم براتون فقط دروغ تحویل مردم میدید ضمن اینکه دست شما تو جیب مردم هست

فرزاد
مهمان

چگونه میتوانیم به نحوه برگزاری ثبت نام شکایت کنیم ما به چه سختی وضرر دومین بار پول از سپرده بانکی آوردیم ولی درگزینه انتخاب شهر محل تولد نتوانستیم وارد شویم و درنهایت ظریفت پرشد

علی
مهمان

با عرض سلام
انگار استانهای خاصی میتونن ثبت نام کنند

1635amk
مهمان
سلام احتراما درخواست داریم رویه ثبت نام و قرعه کشی شما ، مثل شرکت ایرانخودرو و یا سایپا منظم و مرتب و بدون دغدغه و کاملا عادلانه باشد . خدا را شاهد میگیریم شما در این زمینه گنهکارید و در روز محشر در پیشگاه عدل الهی پاسخگو خواهید بود. ( آخه سرعت اینترنت و قطع و وصلی اینترنتی و خیلی از زیر ساخت های مربوطه در تهران با شهرستان ها خصوصاً شهرهای مرزی یکیست؟ چرا باید یک شهرستانی به یک کافی نتی تهرانی چند میلیون پول بده اونم فقط بخاطر ثبت نام که در تهران ثبت نام راحته و خیلی… بیشتر
امیر
مهمان

از صبح وقت مارو گرفت

امیر
مهمان

***توسیستم بهمن خودرو

كاربر
مهمان
با توجه به قیمت بالای خودروهای قابل عرضه مشکلات نقل و انتقال پول به یک حساب با توجه به محدودیت های بانکی و وجود مبلغ بالا در یک کارت امکان سواستفاده احتمالی برای مصرف کننده واقعی و خریدار در صورتی که موفق به ثبت نام نشود وجود داشته .ضمن این مطلب که تجمیع پول و بازگرداندن آن به حساب خود نوعی زیان به حساب می آید شرکت بهمن موتور می بایست در نحوه ثبت نام تجدید نظر کرده و در صورتی که خریدار موفق به ثبت نام شد مانند سایر خودروسازها بخشی از مبلغ کل (حدود یک پنجم) به عنوان… بیشتر
محمودرضابرغمدی
مهمان

این اصلا روش خوبی نیست. من فقط وارد سایت شدم و اطلاعات رو کامل کردم. ( که حدود ۴ دقیقه طول کشید. تازه من اولین بارم بود که ثبت نام می گردم) وقتی ثبت اطلاعات رو زدم، پیغام داد ظرفیت تکمیل شده. البته با هر روش دیگه ایی هم احتمال رانت وجود داره.