طرح تبدیل فیدلیتی و دیگنیتی به رسپکت ۲ بهمن موتور / فروردین ۱۴۰۳

بروزرسانی در: شنبه 25 فروردین 03 ساعت 13:33
طرح تبدیل فیدلیتی و دیگنیتی به رسپکت 2 بهمن موتور / فروردین 1403

شرکت بهمن موتور جزییات طرح تبدیل اختیاری فیدلیتی و دیگنیتی پرایم به ریسپکت ۲ را اعلام کرد. 

بروزرسانی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳: بر اساس جزئیات این طرح اختیاری، آن دسته از مشتریان سامانه یکپارچه که موعد تحویل نوبت زمستان ۱۴۰۲بوده‌اند، می‌توانند نسبت به تکمیل وجه و ثبت درخواست تغییر خودرو از فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم به ریسپکت۲ اقدام کنند.

مشتریان بهمن موتور برای این طرح اختیاری می‌توانند از امروز(شنبه ۲۵ فرودین ماه) تا ساعت ۲۴ پنج شنبه مورخ ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳با مراجعه به سامانه فروش این شرکت به آدرس bahman.iranecar.com از قسمت واریز وجه اقدام کنند.

موعد تحویل خودرو رسپکت۲ هفته اول مردادماه ۱۴۰۳ و قیمت آن یک میلیارد و ۱۰۶ میلیون تومان است. این خودرو در دو رنگ سفید و مشکی برای متقاضیان قابل انتخاب خواهد بود.

تکمیل فرآیند ثبت نام تنها به صورت آنلاین بوده و با ارسال پیامک به متقاضیان مرتبط اطلاع رسانی خواهد شد.

طرح تبدیل فیدلیتی و دیگنیتی به رسپکت 2 بهمن موتور / فروردین 1403

بروزرسانی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲: بهمن موتور از امکان تبدیل اختیاری خودرو متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و عادی) بر مبنای فرآیند نوبت دهی در قالب فروش فوق‌العاده خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم ثبت نامی زمستان، به ریسپکت تیپ ۲ خبر داد.

بر این اساس متقاضیان در لیست انتظار نوبت زمستان ۱۴۰۲ می‌توانند در صورت تمایل و اختیاری، نسبت به ثبت نام و واریز وجه خودروی ریسپکت تیپ ۲ از یکشنبه ۲۰ اسفند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۸ اسفند یا تا زمان اتمام ظرفیت با مراجعه به سامانه فروش شرکت بهمن موتور نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

طرح تبدیل حواله های بهمن موتور / اسفند 1402

بروزرسانی ۲۴ بهمن ۱۴۰۲: طرح تبدیل حواله خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ به خودرو ریسپکت ۲ (ظرفیت محدود) فراهم شد.
طرح تبدیل حواله های بهمن موتور / بهمن 1402

بروزرسانی ۱۱ دی ۱۴۰۲: مشارکت کنندگان این طرح، خودرو خود را زودتر تحویل خواهند گرفت و مابه التفاوت دو محصول نیز به حساب آنها واریز می‌شود.

 متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح فردا مورخ سه‌شنبه ۱۹ دی تا روز یکشنبه ۲۴ دی با مراجعه به سامانه فروش این شرکت از قسمت واریز وجه اقدام کنند.

طرح تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم به ریسپکت 2

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar