الزام تاکسی‌ های کاربراتوری برای نوسازی

چهارشنبه 24 فروردین 01 ساعت 12:20
الزام تاکسی‌ های کاربراتوری برای نوسازی

به نقل از سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، سید علی محتشی پور، با بیان این مطلب گفت: با توجه به اطلاع رسانی های پیشین و بر اساس الزامات جدید، تردد هر نوع خودرو و به طور مشخص تاکسی کاربراتوری در کلان شهر ها و به تبع آن شهر تهران ، ممنوع است.

وی افزود: متعاقب این ممنوعیت ، پلیس راهور موظف به هدایت این خودروها به پارکینگ است، ضمن این که سازمان تاکسیرانی شهر تهران نیز طبق قوانین مجاز به تمدید پروانه بهره برداری مالکان این دسته از تاکسی ها نیست.

معاون بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران در ادامه از صاحبان هزار و پانصد تاکسی کاربراتوری فعال در شهر تهران خواست بویژه پس از فراهم آمدن مجدد امکان نوسازی از طریق روش نقدی ، هر چه سریعتر نسبت نوسازی خودروی خود اقدام کنند.

محتشمی پور تصریح کرد: عدم توجه به نوسازی از سوی مالکان تاکسی های کاربراتوری ، ممانعت از تردد آن ها در سطح شهر و حذف سهمیه سوخت تاکسی را به دنبال خواهد داشت که این امر می تواند علاوه بر ایجاد مشکلات معیشتی برای این افراد ایجاد خلل در سیستم حمل و نقل عمومی را نیز موجب شود.

بیش از ۷۰ هزار تاکسی در ناوگان تاکسیرانی شهر تهران در حالی فعال است که نیمی از این ناوگان فرسوده است همچنین تاکسیرانی شهر تهران یکی از بزرگترین ناوگان حمل و نقل عمومی در جهان است.

عصرخودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar