تاکسی‎های اینترنتی حق افزایش کرایه‌ ندارند

یکشنبه 3 آذر 98 ساعت 16:01
تاکسی‎های اینترنتی حق افزایش کرایه‌ ندارند

مدیر کل تعزیرات استان تهران با اشاره به تخلف بعضی مسافربران شخصی در دریافت نرخ کرایه، تصریح کرد: تاکسیهای اینترنتی حق افزایش کرایه‌ ندارند.

محمدعلی اسفنانی مدیر کل تعزیرات استان تهران  در خصوص گرانی قیمت‌ کالاها پس از اجرای مصوبه سران قوه در مورد افزایش قیمت بنزین، عنوان کرد: پس از اجرای مصوبه شورای اقتصادی سران قوا، گرانی خاصی که مربوط به افزایش قیمت بنزین باشد، گزارش نشده است.

مدیر کل تعزیرات استان تهران افزود: البته چند مورد افزایش نرخ کرایه آن هم توسط مسافربران شخصی که زیر نظر سازمان تاکسیرانی و شرکت‌های تاکسی‌ اینترنتی نیستند، گزارش شده است که در این خصوص سازمان تاکسیرانی، شهرداری تهران و راهنمایی و رانندگی باید کنترل‌های  لازم را داشته باشند و اجازه مسافربری به مسافربران شخصی تا زمانی که ساماندهی نشوند، داد نشود.

وی در خصوص افزایش قیمت نرخ کرایه تپسی و اسنپ هم گفت: تاکسی‌های اینترنتی به هیچ  عنوان حق افزایش کرایه‌ ندارند؛  درصورت وجود گزارش تخلف حتماً رسیدگی خواهیم کرد.

اسفنانی در خصوص گرانی دیگر کالا، اظهار کرد: گزارشی در خصوص گران فروشی سبزیجات و گوجه فرنگی هم واصل شده که این موضوع همین امروز بررسی و مشخص شد که دلیل آن تأخیر ارسال بار از مبدأ بوده و این مسئله در قیمت تأثیر گذاشته است که دستور پیگیری به سازمان میوه و تره بار تهران صادر شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این گزارشات به صورت موردی و از طرف مردم داده شده است که در صورت تداوم منجر به پلمپ واحد و برخورد با متخلفان خواهد شد.

خانه ملت

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar