نرخ کرایه تاکسی‌ها افزایش نمی‌یابد

شنبه 25 آبان 98 ساعت 09:32
نرخ کرایه تاکسی‌ها افزایش نمی‌یابد

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به تعیین سهمیه بنزین برای خودروهای تاکسی، گفت: در همین راستا هیچ افزایشی در بحث نرخ کرایه تاکسی نخواهیم داشت و با تخلفات در این زمینه برخورد خواهد شد.

سجاد سلیمانی با اشاره به اعمال سهمیه بندی بنزین از روز اخیر (۲۴ آبان)، گفت: در این بین سهمیه بنزین برای خودروهای تاکسی به طور جداگانه در نظر گرفته شده که برای هر خودروی تاکسی دوگانه سوز ۲۰۰ لیتر در ماه و برای تاکسی‌های تک سوز بنزینی ۴۰۰ لیتر در ماه است.

وی افزود: با توجه به تعیین این سهمیه، هیچ تاکسی حق افزایش قیمت کرایه را نداشته و نرخ‌های کرایه تاکسی باید مثل گذشته دریافت شود.

سلیمانی با اشاره به فعالیت نزدیک به هفت هزار تاکسی در سطح شهر، گفت: با توجه به بحث سهمیه بندی بنزین، گشت‎های نظارتی تاکسیرانی با شدت بیشتری فعالیت تاکسی‌ها را در بحث تخلفات احتمالی افزایش نرخ کرایه رصد می‌کنند و در سطح شهر در کنار گشت‌های محسوس، گشت‌های نامحسوس تاکسیرانی هم فعال هستند.

این مسئول از شهروندان خواست تا هرگونه شکایت در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی را به سامانه ۱۳۳ گزارش داده و یا با شماره ۳۸۲۴۶۵۶۵ تماس بگیرند.

وی افزود: همچنین شهروندان می‌توانند شکایت خود را به طور حضوری با مراجعه به "کیوسک تاکسیرانی" واقع در میدان آزادی ارائه کنند.

سلیمانی در مورد نرخ کرایه خودروهای آژانس و سرویس مدرسه هم گفت: فعلاً برای این دو دسته خودروها سهمیه‌ای تعیین نشده، ولی جلساتی در وزارت کشور برگزار شده و منتظر ابلاغ وزارت کشور در مورد سهمیه این گروه خودروها هستیم و هرچه ابلاغ شود ما هم در استان تابع آن هستیم، ولی تا آن زمان این گروه خودروها هم حق افزایش نرخ کرایه را ندارند.

به گفته مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه هم اکنون ۲۴۰۰ خودروی آژانس و نزدیک به دو هزار خودروی پلاک شخصی به عنوان سرویس مدرسه در سطح کرمانشاه فعال هستند.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar