پروانه ۱۵ هزار راننده تاکسی واکسن نزده تعلیق شد

چهارشنبه 11 اسفند 00 ساعت 11:10
پروانه 15 هزار راننده تاکسی واکسن نزده تعلیق شد

مرتضی ضامنی در تشریح روند اعمال محدودیت و تعلیق پروانه فعالیت رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند، گفت: باتوجه به مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت هایی برای افرادی که کرونا مثبت هستند و یا اصلا واکسن نزده اند مصوب شده است. در همین راستا سامانه " ایران من " در مجموعه وزارت کشور فرآیند ارائه استعلام ها را آغاز کرده و به صورت دوره ای گزارش های آن به ما ارائه می شود.

وی افزود: مقرر شد آن دسته از رانندگانی که تاکنون علی رغم اینکه امکان واکسیناسیون فراهم شده، اما واکسن تزریق نکرده اند پروانه فعالیتشان تعلیق شود و این تعلیق ادامه دارد تا زمانی که اقدام کنند و در فرآیند واکسیناسیون شرکت کنند؛ به این ترتیب با شروع طرح، ۲۴ هزار راننده بودند که واکسن نزده بودند که محدودیت ها را اعمال کردیم و پروانه فعالیت آنها تعلیق شد.

ضامنی ادامه داد: در گام نخست این تعداد راننده به ۱۸ هزار نفر رسید یعنی رانندگانی که نسبت به تزریق واکسن اقدام کردند پروانه فعالیتشان از حالت تعلیق خارج شده و تعداد رانندگانی که پروانه فعالیت آنها تعلیق شده است به ۱۸ هزار راننده رسید و در گام دوم بر اساس آخرین آمار این تعداد به ۱۵ هزار راننده رسید.

وی تاکید کرد: کاهش تعداد رانندگانی که واکسن تزریق نکرده بودند نشان می دهد محدودیت ها و تعلیق پروانه تاثیر خود را داشته و رانندگان نیز به سمت تزریق واکسن رفته اند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar