دانگ فنگ T5 به زودی توسط فرداموتورز عرضه میشود

بروزرسانی در: یکشنبه 23 آبان 00 ساعت 09:56
دانگ فنگ T5 به زودی توسط فرداموتورز عرضه میشود

شرکت فردا موتورز برای نخستین بار و به صورت رسمی مشخصات خودرو FMC T5‌ که از کمپانی دانگ فنگ چین می باشد را اعلام کرد. شرکت فردا موتورز برای نخستین بار و به صورت رسمی مشخصات خودرو FMC T5‌ را اعلام کرد. 

مدیر بازاریابی خودروسازی فرداموتورز ، همزمان با نزدیک شدن به زمان رونمایی و عرضه خودرو FMC T5، گفت: بررسی نیازمندی ‌های مطرح شده از جانب مشتریان فردا موتورز ، موجب تسریع در انتخاب و معرفی خودرویی با امکانات رفاهی پیشرفته و سطح ایمنی بالا شد.

محمدرضا آریان نژاد افزود: انتشار تصاویر اولیه خودرو مورد اشاره نیز با استقبال خوبی مواجه شد و ما بر آن شدیم که به ‌رغم برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تا حد امکان زمان نزدیکتری را برای معرفی محصول جدید فردا موتورز انتخاب کنیم. وی در ادامه اظهار داشت: بررسی مشخصات فنی خودرو فردا T5، نیز تاکیدی بر این مدعاست که " FMC T5 " با کیفیت به روز، امکانات رفاهی مناسب و سطح ایمنی بالا، فراتر از سایر رقبای حاضر در بازار ارائه خواهد شد. آریان نژاد با تأکید بر استقبال خوبی که از طرح های فروش فعلی محصولات خودروسازی فردا صورت گرفت، افزود: برنامه فروش کراس اوور جدید فردا موتورز نیز به زودی اعلام خواهد شد.

این خودرو در کشور چین بسته به تیپ و آپشن از ۷۰ هزار یوان تا ۱۰۰ هزار یوان قیمت دارد و مدل ۷ نفره نیز قیمتی ۱۱۲ هزار یوانی دارد

کاتالوگ FMC T5 

کاتالوگ FMC T5 

کاتالوگ FMC T5

 

تصاویر FMC T5 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "دانگ فنگ T5 به زودی توسط فرداموتورز عرضه میشود"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
ninja
مهمان

عالی