تاثیر شاهین بر بازار خودرو

بروزرسانی در: پنج شنبه 25 فروردین 01 ساعت 21:29
تاثیر شاهین بر بازار خودرو

کارشناس اقتصاد مرکز ملی رقابت گفت: بازار خودروی ایران به خودروهای جدید و به روز نیاز دارد. از این رو، طراحی و تولید محصول جدید سایپا (شاهین) می تواند کمک کند تا صنعت و بازار خودرو در دو سال آینده متحول شود.

سمیرا غلامی در خصوص ورود خودرو جدید سایپا و اینکه شاهین تا چه حد می تواند بر بازار خودرو و حتی تولیدات این صنعت اثر بگذارد، گفت: به نظر می رسد شاهین بتواند تغییرات مناسبی را در بازار خودرو ایجاد کند، البته این تاثیرگذاری را نمی توان در کوتاه مدت دید و برای اینکه بازار خودرو با ورود محصول جدید با تغییرات رو به رو شود، نیاز به زمان دارد.

وی با ذکر اینکه در بلندمدت تاثیر حضور خودرو شاهین در بازار بیشتر خواهد شد، گفت: اگر شاهین به جهت کیفیت و قیمت مناسب باشد، می تواند نیاز خیلی از شهروندان را پوشش دهد و این همان خواسته ای است که بارها در مورد تنوع محصولات خودرویی عنوان می شود.

این کارشناس اقتصاد مرکز ملی رقابت افزود: طراحی و تولید خودرو شاهین بیانگر آن است که شرکت خودروسازی سایپا نسبت به دیکر گروه های خودروسازی موفق عمل کرده و می تواند بخشی از تقاضاهای موجود بازار را پاسخ دهد.

وی یادآوری کرد: محصول شاهین به جهت کیفیت، ظاهر و مباحث فنی قابل قبول است به همین خاطر گروه های خودروسازی باید تمام سعی و تلاش خود را انجام دهند تا خودروهایی که مردم انتظار دارند طراحی و تولید شود؛ طی این سال ها کمتر شاهد تولید خودروهای جدید داخلی بودیم.

غلامی با ذکر اینکه شرکت خودروسازی سایپا پراید را کنار گذاشت و این اتفاقی مثبت برای صنعت خودروی داخلی است، تصریح کرد: صنعت خودرو ایران همواره با پراید قضاوت می شد حال با کنار گذاشتن آن نگاه ها به مرور نسبت به این صنعت تغییر خواهد کرد.

وی گفت: زمانی که مردم با خودرو شاهین و قابلیت های آن آشنا شوند، صنعت خودرو جان می گیرد و حاشیه هایی که در خصوص این حوزه وجود دارد از بین خواهد رفت. کیفیت خودرو برای مردم اهمیت زیادی دارد لذا سایپا باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا خودرو کیفی به مردم تحویل دهد. در این صورت مردم هم به صنعت خودرو و پتانسیل هایی که در این حوزه وجود دارد اعتماد خواهند کرد.

سایپانیوز

شاهین

معایب شاهین سایپا

مزایا شاهین سایپا

رهام خودروی جدید سایپا را بیشتر بشناسید!

رُهام ، خودروی جدید سایپا به زودی در بازار

رُهام،خودروی جدید سایپا فراتر از تصور

رهام نخستین بار در نمایشگاه خودروی مشهد به نمایش درآمد

خودروی سایپا رهام (بررسی،قیمت،مشخصات فنی و تصاویر)

رهام برای تست فنی پا به جاده‌ها گذاشت

رهام توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد

رهام به زودی وارد بازار می‌شود

رهام جایگزین پراید خواهد شد

رهام  توسط متخصصان ایرانی طراحی شده است

ارتقای داخلی سازی با تولید رهام و پژو ۳۰۱

رهام به زودی وارد بازار خواهد شد

آمادگی قطعه ‌سازان برای تولید انبوه رهام

۸ خودرو جدید وارد بازار خواهد شد

قیمت نهایی رهام چقدر است؟

رهام با چه مشخصاتی وارد بازار می‌شود؟

پیشنهاد تغییر نام خودرو رهام به شاهین

رهام (شاهین) با چه مشخصاتی وارد بازار می‌شود؟

فروش خودرو شاهین به زودی آغاز خواهد شد + تصاویر

زمان پیش فروش خودروی شاهین مشخص شد

قیمت شاهین

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar