تحویل اولین سری کوییک آر

سه شنبه 24 دی 98 ساعت 16:29
تحویل اولین سری کوییک آر

پیش از ظهر امروز و طی مراسمی با حضور قائم مقام فروش شرکت خودروسازی سایپا و مدیرعامل گروه پارس خودرو، نخستین سری از خودروهای کوییک آر به مشتریان تحویل داده شد.

در این مراسم علی شیخ زاده مدیرعامل گروه پارس خودرو با اشاره به زحمات و حمایت مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا در تولید خودروی کوییک آر گفت: محصول جدید پارس خودرو با درایت و حمایت مدیرعامل شرکت به باکیفیت‌ترین خودروسازی کشور آمد و همکارانم در پارس خودرو با دقت و تلاش شبانه روزی این خودرو را با کیفیت و درشان مشتریان تولید و عرضه خواهند کرد.

وی ادامه داد: این خودروی جدید شرکت خودروسازی سایپا که در پارس خودرو تولید می‌شود می‌تواند منشأ نوید روزهای روشنتر و یک آعاز دوباره برای تکرار روزهای خوب صنعت خودرو کشور در وضعیت تحریم باشد.

در حاشیه این مراسم بهنام خلج معاون کیفیت شرکت پارس خودرو هم با اشاره به کیفیت مناسب خودروی کوییک آر گفت: می‌توانستیم کوییک آر را زودتر از این هم به بازار عرضه کنیم اما همه سعی گروه پارس خودرو حفظ کیفیت در محصولات و ارتقا سطح است. به همین خاطر سعی کردیم با سختگیری در تست‌های کیفیت، به بالاترین کیفیت ممکن دست پیدا کنیم و سپس این محصول را راهی بازار کنیم.

در پایان این مراسم مدیرعامل گروه پارس خودرو با تقدیر از نخستین مشتریان کوییک آر، سوئیچ این خودروها را به مشتریان تحویل داد.

تحویل اولین سری کوییک آر

تحویل اولین سری کوییک آر

تحویل اولین سری کوییک آر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar