تحویل تعهدات سایپا دیزل با طرح کلید به کلید

یکشنبه 27 بهمن 98 ساعت 10:49
تحویل تعهدات سایپا دیزل با طرح کلید به کلید

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وعده داد که در حداقل زمان ممکن خودروهای جایگزین از طریق طرح کلید به کلید به خریداران گروه سایپا دیزل تحویل داده می‌شود.

شماری از مشتریان سایپادیزل در تحویل گرفتن خودروهای خود با مشکل رو به رو شده‌اند. در همین رابطه رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وعده داده که این مشکل به زودی برطرف می‌شود.

عباس تابش اظهار کرد: گروه سایپا دیزل در تحویل ۱۷۱۷ دستگاه خودرو سنگین که قرار بوده در سال ۱۳۹۶ تحویل داده شود تأخیر داشته است. البته نزدیک به ۱۰۰ یا ۱۵۰ نفر از خرید این خودروها انصراف دادند، اما در مورد بقیه، کارها در حال انجام است.

وی با ذکر اینکه مقرر شده از طرح کلید به کلید برای ایفای تعهد این گروه استفاده شود، گفت: فعلاً گروه سایپا دیزل در حال تأمین خودروها است. البته احتمال دارد همان خودروهای پیش‌فروش شده نباشد و خودرو جایگزین به مشتریان تحویل داده شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) همچنین با ذکر اینکه بتازگی خودروهای جدید قیمت‌گذاری شده و مسائل بانکی این طرح هم حل شده است، وعده داد که در حداقل زمان برای تحویل این خودرها به مشتریان فراخوان داده خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، طرح کلید به کلید طرحی است که در آن ۵۰ درصد از هزینه را دولت پرداخت می‌کند، ۳۰ درصد به صورت تسهیلات است و ۲۰ درصد را مصرف‌کننده پرداخت می‌کند و شرایط بهتری برای خریداران فراهم خواهد شد.

تابش همچنین یادآوری کرد که ایفای این تعهد برای وزارت صمت اولویت دارد، چون که خریداران با این خودروهای مخارج زندگی خود را تأمین می‌کنند؛ بنابراین سازمان حمایت و مقام عالی وزارت به دنبال این است که در حداقل زمان و با اولویت نسبت به تأمین این دستگاه‌ها اقدام کنند.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar