شاسی بلند جدید سایپا رونمایی شد + تصاویر

شنبه 18 مرداد 99 ساعت 04:51
شاسی بلند جدید سایپا رونمایی شد + تصاویر

مراسم رونمایی از کراس اوور SP100 سایپا با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری، معاون امور صنایع وزارت صنعت، مدیرعامل شرکت صنعتی ایران خودرو، مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا و دیگر مدیران این گروه و فعالان عرصه صنعت خودرو و قطعه سازی کشور برگزار شد.

براساس این گزارش، اولین بار در سال ۱۳۹۸ و به مناسبت دهه فجر شرکت خودروسازی سایپا دو محصول این شرکت را در حاشیه جلسه هیات دولت به نمایش درآورد.

سایپا در این برنامه که برای حسن روحانی ریاست جمهوری ترتیب داده شده بود اقدام به نمایش سدان شاهین وکراس اوور SP100 کرد که البته تصاویر محدودی هم از آن در بعضی خبرگزاری ها منتشر شد.

خودرو سدان که آن روز به نمایش درآمد همان " شاهین " بود که سایپا در سال ۱۳۹۷ و در نمایشگاه خودرو شیراز به طور رسمی رونمایی کرده بود.

اما نکته ای که توجه زیادی را به خود جلب کرد، نمایش یک کراس اوور بود که با نام اس پی۱۰۰ شناخته می شد. امروز و با گذشت بیش از ۷ ماه از نمایش این کراس اوور داخلی در حضور رئیس جمهوری، شرکت سایپا اقدام به رونمایی رسمی از این خودرو کرد.

شاسی بلند جدید سایپا رونمایی شد + تصاویر

کراس اوور سایپا به موتور ام۱۵ توربوشارژر ۱.۵ لیتری مجهز است.

محصول جدید سایپا با امکانات مناسبی از نظر تجهیزات و آپشن راهی بازار خواهد شد اما آنچه که فعلا در زمینه تجهیزات نهایی شده است شامل ایربگ های جانبی و پرده ای، کروز کنترل و سیستم محدود کننده سرعت، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های جانبی برقی و تاشو، سنسور پارک و دوربین دید عقب، دی لایت و اتو لایت و سیستم خروج بدون سوئیچ و استارت دکمه ای است.

همچنین این خودرو مجهز به سان روف بوده و چهار چرخ هم دارای ترمز دیسکی است که ترمزهای جلو از نوع خنک شونده بوده و از رینگ های ۱۶ و ۱۷ اینچی آلومینیومی هم بهره خواهد برد.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "شاسی بلند جدید سایپا رونمایی شد + تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
Mst
مهمان

دوست عزیز انقدر منفی گرا نباش
شما نباید از سایپا انتظار هیوندای و…. رو داشته باشید
بازم جای امیدواری داره که سایپا حداقل دیگ پراید تولید نمیکنه..

سعید
مهمان

شاسی بلند؟؟؟؟؟
ینی واقعا نمیدونی شاسی بلند چیه؟