نخستین محموله قطعات تولیدی سایپا آذربایجان به عراق صادر شد

سه شنبه 13 اسفند 98 ساعت 16:35
نخستین محموله قطعات تولیدی سایپا آذربایجان به عراق صادر شد

روح‌اله زینالی مدیرعامل سایپا آذربایجان گفت: در اوج دوران تحریم‌ها و فشارهایی که دشمنان خارجی بر اقتصاد ایران و هم صنعت خودرو وارد می‌کنند، قطعات خودور در گروه سایپا آذربایجان به همت تلاشگران عرصه صنعت با کیفیت بالا تولید می‌شود.

زینالی افزود: تعاملات با عراق و سوریه در دستور کار شرکت قرار گرفته و از سال ۹۹ میزان ۲۰ درصد از محصولات شرکت در بازارهای خارجی از جمله عراق و سوریه عرضه خواهد شد که این امر می‌تواند کانال مناسبی برای حضور در بازارهای بین‌المللی باشد. همچنین اشتغال ۱۵۰ جوان تبریزی با افزایش ظرفیت صادرات در سال جاری اتفاق افتاده است.

مدیرعامل سایپا آذربایجان با اعلام اینکه شرکت سایپا آذربایجان به دنبال گسترش تعاملات خود با بازارهای این کشورها در راستای دستیابی به اهداف صادراتی می‌باشد، گفت: این شرکت در بازار قطعات خودرو عراق و سوریه با شرکتهای بزرگ و بین المللی تولید کننده قطعات خودرو از لحاظ کیفیت رقابت می‌کند.

زینالی از افزایش تولیدات این شرکت خبر داد و افزود: افتخاری دیگر که در این شرکت رقم خورده است، افزایش ۳۰ درصدی تولید و کاهش چشمگیر ضایعات با همت و تلاش متخصصین سایپا آذربایجان می‌باشد.

وی استفاده از پتانسیل‌های موجود در مراکز تحقیقاتی و توان علمی دانشگاه‌ها را از اولویت‌های سایپا آذربایجان عنوان کرد و افزود: در راستای بهره‌مندی از پتانسیل‌های موجود در مراکز تحقیقاتی و توان علمی دانشگاهها واحد تحقیق و توسعه تفاهم نامه‌هایی با دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، انجمن الکترونیک استان و دانشگاه صنعتی ارومیه منعقد شده و از اولویت‌های این شرکت، همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز علمی بخصوص شرکت‌های دانش بنیان می‌باشد.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar