دو طرح پیش فروش سایپا و قرعه‌کشی عرضه ۶ محصول

یکشنبه 5 دی 00 ساعت 13:48
دو طرح پیش فروش سایپا و قرعه‌کشی عرضه 6 محصول

قرعه کشی دو طرح پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید ۶ محصول سایپا شامل کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر، کوییک.اس، شاهین.جی، ساینا.اس و سایپا ۱۵۱ با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح اخیر پیش فروش یک ساله سایپا ۹۷ هزار و ۴۸۸ نفر شرکت کردند که ۹۶ هزار و ۲۸۲ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۷ هزار و ۵۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۱۵ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این هزار و ۱۰۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، هزار و ۱۰۰ دستگاه کوییک.آر، هزار دستگاه کوییک.اس، ۲ هزار و ۷۰۰  دستگاه ساینا.اس و ۶۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می شود.

همچنین در طرح پیش فروش مشارکت در تولید سایپا ۲۸ هزار و ۲۸۷ نفر شرکت کردند که ۲۷ هزار و ۸۹۵ نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۳ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۶ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۵۰۰ دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این ۵۰۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۲۵۰ دستگاه کوییک.آر، ۵۰۰ کوییک.اس، هزار و ۵۰ دستگاه ساینا.اس و ۲۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می شود.

اسامی منتخب دو طرح پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا -دو شنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۸ روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین دو طرح پیش فروش، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

پیش فروش سایپا

فروش فوری سایپا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar