شرایط فروش ویژه آمیکو آسنا اتومات برای هنرمندان و ورزشکاران

بروزرسانی در: پنج شنبه 4 آذر 00 ساعت 11:33
شرایط فروش ویژه آمیکو آسنا اتومات برای هنرمندان و ورزشکاران
روز گذشته و در نشست تشریح برنامه های آمیکو برای معرفی پیکاپ آسنا اتوماتیک، مدیرعامل شرکت ارس خودرودیزل از تولید محدود این پیکاپ و طرح فروش ویژه آسنا اتومات ویژه ورزشکاران و هنرمندان خبر داد.  آمیکو نخستین شرکتی است که با پیکاپ آسنا این سگمنت را وارد بازار ایران کرد و توانست به سهم مناسبی از بازار نیز پیدا کند.

با گذشت چند سال از رونمایی و ورود آسنا به بازار، خودروسازان زیادی با محصولات خود وارد این سگمنت شدند. تنوع پیکاپ های فول‌سایز، آمیکو را بر آن داشته است تا نسخه اتوماتیک آسنا را نیز وارد عرصه کند. هر چند تولید آمیکو آسنا اتوماتیک از مدت ها پیش مطرح بوده است و حتی کلینیکی با موضوع این خودرو نیز مدت ها پیش برپا شد اما معرفی محصول نهایی تا امروز زمان برده است. آمیکو آسنا اتومات قرار است با پیشرانه ۲.۴ لیتری و گیربکس پانچ فرانسوی در آینده نزدیک وارد بازار شود. آسنا اتوماتیک که توان تولید ۲۱۸ اسب بخار قدرت و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متری را در خود دارد، قرار است در تعدادی محدود و در اواسط آذرماه رونمایی شود.

بنابر اعلام مدیران ارشد آمیکو، این شرکت طرح ویژه ای را برای هنرمندان و ورزشکاران در نظر گرفته است که همزمان با رونمایی و آغاز فروش آسنا اتوماتیک، جزئیات آن اعلام خواهد شد.

پرشین خودرو

شرایط فروش آمیکو آسنا اتوماتیک اعلام شد

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar