شرایط فروش آمیکو آسنا اتوماتیک توربو / آذر ۱۴۰۰

بروزرسانی در: پنج شنبه 4 آذر 00 ساعت 23:56
شرایط فروش آمیکو آسنا اتوماتیک توربو / آذر 1400
جدیدترین شرایط فروش آمیکو آسنا توربو اتوماتیک ویژه آذر ۱۴۰۰ اعلام شد. شرکت ارس خودرودیزل با رونمایی از پیکاپ آسنا اتوماتیک، قیمت نهایی این محصول را اعلام و فروش آن را نیز آغاز کرد.

شهرام فداکار مدیرعامل شرکت ارس خودرودیزل(آمیکو) در مراسم رونمایی نسخه اتوماتیک پیکاپ آسنا قیمت این خودرو را اعلام کرد و گفت: پس از بررسی و بازاریابی انجام شده در ماه های اخیر، در نهایت آمیکو آسنا اتوماتیک، یک میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد.وی افزود: آسنا اتوماتیک برای اولین بار در ایران با تعداد محدود تولید می شود و نخستین محصول لیمیتد ادیشن کشور خواهد بود که برای تقویت جایگاه برند آمیکو تولید و عرضه خواهد شد.
 فداکار اظهار داشت: محصول پیکاپ آسنا اتوماتیک با این مشخصات فنی فقط در ۱۰۰ دستگاه تولید خواهد شد و برنامه ای برای تولید بیشتر نداریم.

مدیرعامل آمیکو تاکید کرد: خریداران آسنا اتوماتیک شناسنامه ای برای این خودرو دریافت خواهند کرد که نوید لیمیتد بودن این خودرو است و تمام مشخصه های خودرو در آن درج شده است. فداکار متذکر شد: فروش آسنا اتوماتیک از امروز آغاز می شود و تحویل آن نیز به صورت فوری خواهد بود اما ممکن است برای شماره گذاری و تحویل سه تا چهار روز زمان صرف شود. مدیرعامل آمیکو در پایان خاطرنشان کرد: این خودرو به مناسبت ۳۰ سالگی آمیکو و با گیربکس پانچ فرانسه تولید و عرضه می‌شود و فقط فروش نقدی خواهد داشت.

شرایط فروش پژو پارس XU7P / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش محصولات بهمن موتور / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش وانت نیسان زامیاد / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش فیدلیتی پرایم بهمن موتور / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش جک KMC T8 / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش ون وانا / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا دنده ای/ اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش لاماری ایما هیبریدی / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش محصولات بهمن دیزل / اسفند ۱۴۰۲

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar