افزایش قیمت برخی از خودروها مقطعی خواهد بود

شنبه 20 مهر 98 ساعت 18:22
افزایش قیمت برخی از خودروها مقطعی خواهد بود

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو اعلام می‌کند که در روزهای اخیر بدون هیچ دلیلی قیمت بعضی از خودروهای داخلی افزایش یافت که این افزایش قیمت، مقطعی خواهد بود.

نعمت الله کاشانی نسب اظهار داشت: در روزهای اخیر قیمت بعضی از خودروهای ۲ گروه ایران خودرو و سایپا با افزایش توام بود.

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو افزود: این افزایش قیمت، مقطعی خواهد بود چون هیچ دلیلی برای آن وجود ندارد. کاشانی نسب تصریح کرد: بازار تقریباً راکد است و فصل مسافرت‌ها هم پایان یافته ولی در روزهای اخیر بدون هیچ دلیلی شاهد افزایش قیمت بعضی از خودروهای داخلی بودیم که این مساله مقطعی خواهد بود.

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو گفت: قیمت خودروهای خارجی تقریباً ثابت است و خرید و فروشی در خصوص این دسته از خودروها انجام نمی‌شود. کاشانی نسب در مورد تأثیر ترخیص مابقی خودروهای مانده در گمرک گفت: خودروهایی که تاکنون از گمرک ترخیص نشده‌اند احتمالاً مشکلاتی در حوزه ثبت سفارش و واردات داشته‌اند چون خیلی از این خودروها ترخیص شده، ولی به طور کلی بازار از نظر خودروهای خارجی اشباع است و ترخیص خودروهای مانده در گمرک تأثیر چندانی بر بازار این خودروها نخواهد داشت و باعث تغییر قیمت چشمگیر در مورد این خودروها نخواهد شد چون هم اکنون بازار خودروهای خارجی اشباع است، از سوی دیگر قدرت خرید مردم به اندازه‌ای نیست که بتوانند نسبت به خرید خودروهایی که سیر صعودی قیمت را تجربه کرده‌اند اقدام کنند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar