بازار خودرو سوت و کور شده است

شنبه 17 اسفند 98 ساعت 10:39
بازار خودرو سوت و کور شده است

شیوع ویروس کرونا در کشور موجب شده تا خیلی از بازارها راکد و با ریزش متقاضی مواجه شوند از جمله این بازارها روند معاملات خرید و فروش خودرو است که  سوت و کور شده و کمتر خریداری در آن دیده می‌شود.

به عقیده فعالان بازار بیماری کرونا موجب شده تا خریداری در بازار خودرو نباشد این در حالی است که شمار خودرو در بازار زیاد شده و روند کاهش قیمت‌ها ادامه دارد. به نظر می‌رسد با استمرار این وضعیت کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو سرعت بیشتری پیدا کرده و آن تعداد از افرادی که خودرو را فقط برای کسب سود و سرمایه گذاری خریداری کرده بودند با ضرر مواجه شوند.

فروشندگان خودرو می گویند بازار نیازمند آرامش است اما با توجه به اوضاع و بیماری کرونا کاهش قیمت‌ها در بازار رکورد جدیدی را ثبت می‌کند. علاوه بر این روند فاکتور کردن خودروها در گروه‌های خودروساز با توجه به روزهای پایانی سال کم شده و همین امر نارضایتی مصرف کنندگان را به وجود آورده است.

البته به نظر می‌رسد روند کاهشی قیمت دلار در بازار خودرو تأثیر قابل توجهی خواهد گذاشت و همین امر عاملی شده تا مشتریان بازار خودرو دست از خرید بکشند و منتظر ثابت بازار و قیمت‌ها باشند.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar