بازار داغ خودروهای پلاک مازندران

پنج شنبه 22 اسفند 98 ساعت 14:00
بازار داغ خودروهای پلاک مازندران

در حالی که به خاطر شرایط حاکم به لحاظ بهداشتی و سلامتی سفر به خصوص به استان‌های شمالی کشور با محدودیت رو به رو شده است، برخی فرصت طلبان سودجو دست به کار شده و اقدام به درج آگهی فروش خودرو با پلاک مازندران با قیمت‌های بسیار غیرواقی کرده‌اند.

در وضعیتی که برای جلوگیری از شیوع ویوروس کرونا و دیگر شرایط، رفت و آمد و سفر به شهرهای شمالی کشور، با ممنوعیت و محدودیت مواجه شده است، بعضی سودجویان که نه تنها به فکر سلامت جامعه و هموطنان خود نیستند، در وضعیتی که ورود خودرو با پلاک غیربومی‌ به جاده‌های منتهی به مازندران، گیلان و بعضی استان‌های کشور ممنوع  و با محدودیت مواجه شده است، خودروهای پلاک مازندران را با قیمت‌های بسیار بالاتر از قیمت واقعی در سایت‌های فروش اینترنتی قرار داده‌اند.

بالاخره این روزهای سخت و بحرانی تمام خواهند شد ولی رو سیاهی آن برای عده‌ای خواهد ماند که نه تنها به بهبود شراط کمک نکرده، مثل همیشه به دنبال ماهی گیری از آب گل آلود و سواستفاده از شرایط موجود هستند.

بازار داغ خودروهای پلاک مازندران

این در حالی است که قیمت صفر این خودرو که تولید سال  ۱۳۹۸ هم است، ۷۴ میلیون تومان است ولی کرونا و ممنوعیت سفر به شهرهای شمالی، قیمت آن را به حدود دوبرابر رسانده است.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar