بررسی نوسان قیمت پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ در مهرماه ۹۸

بروزرسانی در: سه شنبه 21 آبان 98 ساعت 19:22
بررسی نوسان قیمت پژو 206 و 207 در مهرماه 98

پژو ۲۰۶ و ۲۰۷  را می‌توان از جمله پرطرفدارترین محصولات ایران‌ خودرو در بازار دانست که قیمت آن‌ها همچنان در حال رشد است.

در بین محصولات ایران ‌خودرو گرایش جوانان اغلب به سمت دو خودروی پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ است. پژو ۲۰۷ در دو نسخه گیربکس اتوماتیک و دنده‌ای در بازار وجود دارد. بررسی‌ قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بازار از ابتدای مهر تاکنون نشان می‌دهد این دو خودرو با افزایش قیمت رو به رو شده‌اند.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در اولین روز آبان نزدیک به ۹۳ میلیون تومان بود که روز بعدی این قیمت با رشد ۲ میلیون تومانی به ۹۵ میلیون تومان رسید. این روند تا تاریخ ۱۱ آبان ادامه داشت و مجدداً از ۱۲ آبان جهش یک میلیون تومانی در نرخ این خودرو ایجاد شد. دوباره از ۱۶ أبان قیمت ۲۰۶ تیپ ۵ رشد ۲ میلیون تومانی پیدا کرد و به ۹۸ میلیون تومان رسید. هم اکنون هم این خودرو در بازار قیمتی نزدیک به ۹۹ الی ۱۰۰ میلیون تومان دارد. این نکته را باید گفت که قیمت ۲۰۶ در نخستین روز مهر هم نزدیک به ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود. بنابراین می‌توان گفت پژو ۲۰۶ تیپ ۵  نزدیک به ۶  میلیون تومان از مهر تاکنون گران شد.

این روزها بازار خودروهای جعبه دنده اتوماتیک به شدت داغ شده است و نسخه اتومات پژو ۲۰۷ هم از این قاعده مستثنی نیست و خریداران زیادی دارد. قیمت این خودرو در ابتدای آبان ماه در بازار تقریباً ۱۶۰ میلیون تومان بود. ولی از روز دوم آبان ماه جهش ۴ میلیون تومانی پیدا کرد و به ۱۶۴ میلیون تومان رسید. روند ثبات قیمت ۲۰۷ اتومات تا ۱۵ آبان ادامه داشت و از روز بعد قیمت آن ۱۶۷ میلیون تومان شد. هم اکنون هم این خودرو در بازار با قیمت تقریبی ۱۶۷ الی ۱۶۸ میلیون تومان معامله می‌شود. لازم به ذکر است که قیمت پژو ۲۰۷ اتومات در اولین روز مهر ۱۵۵ میلیون تومان بود. روند رشد قیمت ۲۰۷ اتومات بیشتر از ۲۰۶ تیپ ۵ بوده و افزایش ۱۳ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

گسترش نیوز

قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت ۲۰۶ تیپ ۵ صفر ۹۸

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر ۹۸ 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar