خودروهای کم مصرف گران شدند

بروزرسانی در: سه شنبه 5 آذر 98 ساعت 14:43
خودروهای کم مصرف گران شدند

رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی اصفهان با اشاره به افزایش قیمت خودروهای کم مصرف سوخت در بازار، گفت: از ابتدای هفته جاری قیمت این خودروها نزدیک به ۱۰ درصد در بازار گران شد.

حمیدرضا قندی در مورد افزایش قیمت خودرو، اظهار کرد: از روز شنبه (۲ آذر ماه) افزایش ۵ تا ۱۰ درصد قیمت خودرو در بازار به وجود آمد که بیشتر مربوط به خودروهای کم مصرف سوخت دو گروه سایپا و همچنین ایران خودرو از شرکت محصولات ۲۰۶ بود، اما اکنون قیمت‌ها ثابت مانده است.

وی در خصوص رکود بازار طی هفته اخیر به دنبال افزایش قیمت بنزین، افزود: پنجشنبه هفته پیش قیمت خودرو ثابت و هیچ گونه نوسانی نداشت و تقریباً بازار نزدیک به سه ماه در آرامش بود.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان خودروی اصفهان در خصوص توقف تولید بعضی محصولات گروه‌های خودروساز، توضیح داد: در واقع تولید خودروسازان متوقف نشده، اما به هرجهت تولید کمی دارند که موجب ناسازگاری با تقاضای بازار شده است.

وی با تاکید بر اینکه همچنان عرضه و تقاضا در بازار وجود دارد، تصریح کرد: متاسفانه گروه‌های خودروساز هنوز خیلی از تعهدات سال ۱۳۹۷ خود را تحویل نداده‌اند، به همین خاطر هنگامی که عرضه خودرو در بازار کم شود به طور قطع قیمت خودرو افزایش خواهد یافت.

ایسنا

آمار دقیق مصرف سوخت اعلام شد

افزایش سهمیه سوخت وانت نیسان + میزان سهمیه

تمام خودروهای بنزینی قابلیت دوگانه‌ سوز شدن دارند

چرا تغییر قیمت بنزین بر بازار خودرو تاثیر گذاشته است؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar