فروش فوق العاده با قیمت های نامعلوم!

بروزرسانی در: شنبه 3 خرداد 99 ساعت 17:27
فروش فوق العاده با قیمت های نامعلوم!

هم اکنون هنوز خبری از اعلام قیمت رسمی کارخانه محصولات ایران خودرو و سایپا نیست و این دو شرکت فقط مدام از سازوکارهای خود برای فروش خودروها آن هم در عید سعید فطر صحبت می‌کنند.

سرپرست وزارت صنعت روز پیش در نشست کمیته خودرو از فروش ۲۵ هزار دستگاه خودرو در ایام عید سعید فطر خبر داده گفته است: بر اساس سیاستگذاری‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و هماهنگی‌های به عمل آمده با خودروسازان، فروش ویژه ۲۵ هزار دستگاه خودرو شامل ۱۵ هزار دستگاه خودروهای ایران خودرو و ۱۰ هزار دستگاه خودروهای تولیدی سایپا، در ایام عید سعید فطر انجام خواهد پذیرفت.

بر همین اساس ایران خودرو اعلام کرده از فردا ۴ خردادماه فروش محصولات خود را در قالب سیاست گذاری‌های جدید وزارت صنعت آغاز خواهد کرد اما سؤال اینجاست هنوز خبری از لیست جدید قیمت محصولات خودروسازان نیست و مردم نمی‌دانند فردا خودرو مطابق با چه قیمت‌هایی به فروش خواهد رسید.

البته صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت از ابلاغ دستور العمل قیمت گذاری خودرو به خودروسازان  آن هم در چهارشنبه هفته پیش خبرداده و گفته است: براساس این ابلاغیه خودروسازان در فروش‌های جدید خود موظف به اجرای قیمت‌های جدید هستند.

با وجود این صحبت‌ها هنوز خبری از اعلام قیمت رسمی کارخانه محصولات ایران خودرو و سایپا نیست و این دو شرکت فقط مدام از سازوکارهای خود برای فروش خودروها آن هم در عید سعید فطر صحبت می‌کنند اما هیچ خبری از قیمت خودروها نیست و مردم نمی‌دانند در این فروش‌ها محصولات را باید با چه قیمت‌هایی خریداری کنند.

تسنیم

ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام سایپا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar