قیمت احتمالی TF21 ایران‌ خودرو

شنبه 26 آذر 01 ساعت 18:44
قیمت احتمالی TF21 ایران‌ خودرو

TF21 یکی از محصولات جدید ایران‌ خودرو است که سال آینده به تولید انبوه می‌رسد. این خودرو چه مشخصات فنی دارد و با چه قیمتی وارد بازار می‌شود؟

خودرو Tf21 محصول جدید شرکت خودروسازی ایران‌خودرو است که مهرماه سال جاری از آن رونمایی شد. این خودرو که قرار است به‌عنوان جانشین پژو ۲۰۷ به بازار ایران بیاید، سال آینده به تولید انبوه می‌رسد.

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو در رابطه با قیمت احتمالی این خودرو گفت: در مراسم رونمایی گفته شد که این خودرو جانشین جدید پژو ۲۰۶ است و در سال آینده به مرحله تولید انبوه می‌رسد. با توجه به اینکه ایران خودرو در عرضه محصولاتش با تاخیر همراه است و احتمالاً این خودرو سال آینده هم به بازار خودرو نرسد. پیش‌بینی می‌شود که با نوسانات قیمت دلار، این خودرو با قیمت حدود ۳۵۰ میلیون تا ۴۰۰میلیون تومان به بازار برسد.

 

مشخصات فنی TF21

براساس اطلاع رسانی ایران خودرو می‌توان TF21 را که هنوز هم نام تجاری ندارد یکی از کامل‌ترین خودرو‌های رده قیمتی ارزان بازار ایران نامید.

ایران خودرو tf21 در سه نسخه پایه (Base)، میانی (Medium) و لوکس عرضه خواهد شد و تمامی نسخه‌های این محصول با وجود تفاوت‌هایی که در تریم داخل، سطح امکانات و حتی تفاوت‌های ظاهری با یکدیگر دارند، قادر به پاس کردن استاندارد‌های ملی ۸۵ گانه صنعت خودرو ایران هستند.

این محصول جدید ایران‌خودرو دارای سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC، پایش فشار باد تایر‌ها TPMS، راهنمای تعویض دنده (سیستم GSI)، سنسور نور و سنسور باران است.

رینگ آلومینیومی ۱۵ اینچی، غربیلک فرمان با پوشش چرمی به همراه کلید‌های کنترلی روی فرمان، فرمان برقی، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر لمسی هفت اینچی و سیستم ورود بدون کلید Keyless از دیگر تجهیزات مدل لوکس خودرو TF21 است

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "قیمت احتمالی TF21 ایران‌ خودرو"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
امیرحسین
مهمان

اینا گیر اوردن ما رو؟ ۳۰۰ ، ۴۰۰ میلیون رو میگن خوردی ارزان؟

Majid
مهمان

اره دگ تا اون زمان که بخاد عرضه بشه ۲۰۶مشه نهصد میلیون اینام خدایی چهار صد تومن ارزون میشه دگ