قیمت بازار تیگو ۸ پرو e پلاس مشخص شد / آبان ۱۴۰۲

یکشنبه 28 آبان 02 ساعت 12:18
قیمت بازار تیگو 8 پرو e پلاس مشخص شد / آبان 1402

از صبح امروز مرحله اول تحویل خودرو تیگو ۸ پرو e پلاس به مشتریانی که قبلا این محصول را خریداری کرده اند آغاز شده و قیمت این محصول در بازار مشخص شده است.

ثبت نام این خودرو ابتدای همین ماه با قیمت قطعی ۲.۷۶۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان در رنگهای سفید، مشکی و خاکستری با تحویل ۳۰ روز انجام شد و هم اکنون در بازار بین ۳.۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تا ۳.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان قیمتگذاری می‌شود.

تیگو ۸ پرو هیبریدی از یک موتور قدرتمند که قابلیت فراهم کردن توان و گشتاور برای هر ۴ چرخ را دارد، برخوردار است و مجهز به موتور دو لیتری توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت و همچنین یک موتور برقی همزمان می باشد. این موتور دو لیتری قابلیت آزاد کردن حداکثر ۳۲۶ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور را به خود اختصاص داده است.

بر اساس اطلاعات و آمار رسمی اعلام شده درباره شتاب صفر تا صد این خودرو ، می توان شتاب صفر تا صد آن را معادل ۷.۶ ثانیه در نظر گرفت .

میزان سوزاندن بنزین در این خودرو را می توان معادل ۷.۲ لیتر بنزین در هر صد کیلومتر پیمایش برآورد کرد که میزان قابل قبولی به شمار می رود.

همچنین توان موتور برقی این خودرو مسافتی برابر با ۷۵ کیلومتر می باشد و به صورت ترکیبی مسافت ۹۵۰ کیلومتر را می تواند طی کند.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar