معرفی چری تیگو ۸ پرو فیس لیفت ۲۰۲۳

بروزرسانی در: پنج شنبه 13 بهمن 01 ساعت 09:16
معرفی چری تیگو 8 پرو فیس لیفت 2023

در آخرین اخبار منتشر شده نسخه جدید و فیس‌ لیفت چری تیکو ۸ پرو در مرز چین و قزاقستان دیده شده است.

چری تیگو ۸ پرو که با هدف عرضه در در کشورهای منطقه اقتصادی اروپا ارائه می شود، در چین با نام ۸ پلاس نامیده می شود. اما سال گذشته چری خانواده ۸ پرو را در بازار چین عرضه کرد و به تازگی ویدیویی از این خودرو در مرز چین و قزاقستان منتشر شده است که جزئیات کاملی از این خودرو را به نمایش می‌گذارد.

چری تیگو ۸ پرو فیس لیفت مدل ۲۰۲۳ مشاهده شده در ویدیو به یک موتور ۲.۰ توربو با قدرت ۲۵۴ اسب بخار مجهز است که از طریق یک گیربکس اتوماتیک نیروی تولیدی را به چهار چرخ منتقل می‌کند. این پیشرانه و مشخصات فنی را پیش از این نیز در نسخه چری تیگو ۸ پرو مکس که به تازگی با نام فونیکس تیگو ۸ پرو مکس در ایران عرضه شده است مشاهده کرده‌ایم. نسخه عرضه شده تیگو ۸ پرو مکس در ایران با یک گیربکس ۷ سرعته خودکار دوکلاچه تر عرضه می‌شود که امتحان خود را پس داده است و احتمالا عرضه چری تیگو ۸ پرو فیس لیفت ۲۰۲۳ نیزبا همین گیربکس عرضه شود.

قیمت چری تیگو۸ پرو فیس‌لیفت ۲۰۲۳ بنا مشخصات فنی و سطح تجهیزات از حدود ۱۶۱.۹ (۲۳۹۹۶ دلار) تا ۱۷۱.۹ (۲۵۴۷۹ دلار) هزار یوان در چین قیمت‌ گذاری شده است.

بر اساس تجربیات قبلی از عرضه محصولات شرکت چری در ایران و سایر کشور، بنظر می‌رسد که پس از گذشت چند ماه امکان عرضه این خودرو در سایر کشورها البته با قیمتی متفاوت و بالاتر وجود دارد.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar