قیمت خودروهای کارخانه‌ای افزایش نخواهد یافت

سه شنبه 8 بهمن 98 ساعت 13:58
قیمت خودروهای کارخانه‌ای افزایش نخواهد یافت

دبیر انجمن صنایع همگن، نیرومحرکه و قطعه‌سازی می‌گوید: قیمت خودرو از در کارخانه‌های خودروسازی به طور دستوری تعیین می‌شود. بنابراین قیمت خودروهای کارخانه‌ای در شب عید گران نخواهد شد.

دبیر انجمن صنایع همگن، نیرومحرکه و قطعه‌سازی در پاسخ به این سؤال که آیا قیمت خودرو در شب عید گران خواهد شد؟ گفت: قیمت خودرو از در کارخانه‌های خودروسازی به طور دستوری تعیین می‌شود. بنابراین قیمت خودروهای کارخانه‌ای در شب عید گران نخواهد شد. آنچه از بازار فعلی و روند تولید خودرو مشخص این است که ثبات قیمت خودروها ادامه‌دار است.

آرش محبی‌نژاد به قیمت خودرو در بازار هم اشاره و اظهار کرد: عرضه خودروها از طرف شرکت‌های خودروسازی به موقع انجام می‌شود و از سوی دیگر تیراژ تولید خودرو هم افزایش یافته است. عقیده داریم تا زمانی که عرضه خودرو از طرف خودروسازان به موقع انجام شود قیمت خودرو در کف بازار هم تغییر محسوسی نخواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که در شرایط کنونی قطعه‌سازان چه وضعیتی دارند؟ تصریح کرد: قطعه‌سازان هم فعلاً منتظر اجرایی شدن مصوبه شورای پول و اعتبار هستند. قرار است تسهیلاتی بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای قطعه‌سازان در نظر گرفته شود که در قالب این بسته پنج هزار میلیارد تومان قرار است نقدی و مابقی از طریق بازار سرمایه تأمین شود.

تجارت نیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar