قیمت پراید پس از حذف قیمت‌گذاری سایت‌ها

بروزرسانی در: چهارشنبه 18 اردیبهشت 98 ساعت 18:00
قیمت پراید پس از حذف قیمت‌گذاری سایت‌ها

در حالی که بعضی از نمایندگان مجلس و مسئولان از کاهش قیمت خودرو در بازار، در پی حذف قیمت‌گذاری سایت‌ها خبر می‌دهند، بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت پرخریدارترین و پرتیراژترین خودروی ایرانی تغییر زیادی را نسبت به روزهای قبل تجربه نکرده است.

بر اساس اعلام یکی از فعالان بازار خودرو، سایپا ۱۱۱ در بازار به نرخ ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در رنگ سفید و ۵۴ میلیون تومان در دیگر رنگ‌ها به فروش می‌رسد.

در عین حال بهای سایپا ۱۳۱ هم بین ۴۷ تا ۴۸ میلیون تومان است. سایپا ۱۳۲ هم با توجه به تنوع رنگ بین ۵۰ تا ۵۱ میلیون تومان فروخته می‌شود.

قیمت سایپا ۱۵۱ هم ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است. این قیمت‌ها در طول روزهای گذشته تغییر چندانی را تجربه نکرده است.

شاید بتوان کارکرد حذف نرخ از سایت‌های خرید و فروش را عدم افزایش در روزهای گذشته دانست چون که بررسی قیمت‌ها عقب نشینی نسبت به گذشته را نشان نمی‌دهد.

بازار خودرو در رکودی سخت و سنگین به سر می‌برد. برآوردها نشان می‌دهد خرید و فروش در این بازار به حداقل رسیده و وضعیت کنونی موجب شده است خریداری در بازار نباشد.

گسترش نیوز

قیمت پراید 

قیمت خودرو سایپا

قیمت روز خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "قیمت پراید پس از حذف قیمت‌گذاری سایت‌ها"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
صادق
مهمان

قیمت خودرو در کشور ما روز به روز افزایش خواهد یافت ودلیل آن عدم تولید خودرو توسط خودرو سازهاست با عدم درج قیمت تو سایتها مشکل حل نمیشه شما دارین به جای حل مسله صورت مسله رو پاک میکنین