قیمت جالب کوئیک در بازار خودرو

سه شنبه 19 بهمن 00 ساعت 16:20
قیمت جالب کوئیک در بازار خودرو

هرچند که با از سرگیری دور هشتم مذاکرات وین بازار خودرو ترمز قیمت ها را کشید و اکثر خودروهای پرمشتری بدون تغییر قیمت معامله می شوند اما در این میان کوئیک دنده ای یک استثنا است و با جهش ۲۲ میلیون تومانی قیمت معامله می شود.

گزارش میدانی از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که در گروه خودروهای پژو امروز تغییر قیمت چندانی رخ نداده است.

در بازار امروز بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو بدون تغییر و با نرخ ۲۶۷ میلیون تومان معامله می شود و پژو پارس معمولی که از قیمت ۲۸۰ میلیون تومان کوتاه نمی آید، همچنان با این قیمت خرید و فروش می شود.

پژو ۲۰۶ تیپ پنج اما اندکی کوتاه آمد و امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت با نرخ ۳۲۴ میلیون تومان معامله می شود.

امروز قیمت سمند ال.ایکس هم بدون تغییر ماند و با بهای ۲۶۹ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

خودروی دنا معمولی هم که هفته گذشته به طور بی وقفه صعودی بود امروز بدون تغییر قیمت فروخته می شود. بهای این خودرو هم اکنون ۳۶۶ میلیون تومان است.

پراید امروز اندکی کاهش قیمت را تجربه کرد و بهای پراید ۱۱۱ با یک میلیون تومان کاهش قیمت به ۱۸۹ میلیون تومان رسید اما در مقابل بهای پراید ۱۳۱ با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۱۷۳ میلیون تومان رسید.

تیبا معمولی امروز یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت و با نرخ ۱۸۰ میلیون تومان معامله می شود و تیبا دو پلاس هم هم با کاهش یک میلیون تومانی قیمت به نرخ ۱۸۶ میلیون تومان رسید.

ساینا دنده‌ای امروز ۳میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۱۹۳ میلیون تومان رسید و کوئیک دنده‌ای امروز دوباره جهش قیمت را تجربه کرد و با ۲۲ میلیون تومان افزایش قیمت به ۲۱۷ میلیون تومان رسید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar