پراید ۵ میلیون تومانی و سکوت سایپا

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 01:07
پراید 5 میلیون تومانی و سکوت سایپا

در حالی که یک کارشناس صنعت خودرو مدعی قیمت ۵ میلیون تومانی برای پراید شده است، سایپا در این زمینه سکوت کرده است. در این وضعیت قیمت واقعی پراید نامعلوم است.

اخیراً فیلمی در شبکه‌ها اجتماعی منتشر شد که در آن علی خاکساری عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در اظهاراتی می‌گوید که قیمت واقی پراید ۵ میلیون تومان است.

این موضوع واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت و در نوع خود، جالب توجه بود؛ چون که قیمت ۵ میلیون تومانی اعلامی از طرف این کارشناس با قیمت تقریباً ۵۰ میلیون تومانی این خودرو در بازار و قیمت نزدیک به ۴۰ میلیون تومانی عرضه آن از طرف سایپا، فاصله بسیار زیادی دارد.

برای شفاف‌سازی قیمت پراید، این موضوع را از شرکت خودروسازی سایپا پیگیری شد با این حال این گروه تاکنون پاسخی در این خصوص نداده است. این وضعیت باعث ابهام بیشتر در خصوص قیمت واقعی پراید شده است.

در این وضعیت به نظر می‌رسد بهتر است که شرکت خودروسازی سایپا شفاف‌سازی کرده و با انتشار مستندات رسمی شامل قیمت مواد اولیه به کار رفته در تولید پراید و دیگر هزینه‌های جانبی مانند هزینه‌های شماره‌گذاری، بیمه شخص ثالث و... مشخص کند که قیمت واقعی این محصول چقدر است.

در آن صورت قیمت واقعی پراید یک بار برای همیشه مشخص شده و دیگر شاهد اعلام قیمت‌های گوناگون برای این خودرو و سردرگمی افکار عمومی و احیاناً تضییع حقوق آنها نخواهیم بود.

ایسنا

قیمت محصولات سایپا

فروش فوری سایپا

فروش نقدی سایپا

فروش اقساطی سایپا

ثبت نام پیش فروش سایپا

قیمت پراید

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar