کاهش هیجانات در بازار خودرو

شنبه 27 اردیبهشت 99 ساعت 10:48
کاهش هیجانات در بازار خودرو

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: در چند روز گذشته تا حدودی شاهد کاهش قیمت و کاهش هیجان و شتاب بازار خودرو بوده‌ایم.

حمیدرضا حیدری با اشاره به قیمت‌ خودرو بیان کرد: خودروهای ایرانی به خاطر عدم عرضه در بازار، با افزایش قیمت غیرقابل قبولی رو به رو شده‌اند و نیاز است تا دستگاه‌های ذی ربط برنامه‌ریزی در این زمینه انجام دهند.

وی افزود: همچنین باید سایت‌هایی که  بستر را برای آشفتگی بازار  مناسب دیدند، شناسایی شوند و مراجع ذی ربط در این مورد ورود پیدا کنند؛ چون که این‌ها عامل اصلی افزایش بی رویه قیمت شده‌اند. امیدواریم که قیمت‌ها به زودی به قیمت‌های مصوب بازگشته و حباب در قیمت خودرو از بین برود.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد در مورد اقدامات انجام گرفته برای بازگشت قیمت واقعی خودرو یادآوری کرد: کلید و استارت اقدامات لازم برای بازگردانی قیمت به قیمت‌های مصوب زده ‌شده است، اما زمان قطعی این بازگشت قیمت معلوم نیست و به حمایت و همراهی سازمان تعزیرات، حمایت ‌از مصرف کننده و دیگر سازمان‌های مرتبط بستگی دارد، هم‌چنین در چند روز گذشته تا حدودی شاهد کاهش قیمت و کاهش هیجان و شتاب بازار بوده‌ایم.

حیدری در پاسخ به این سؤال که افزایش شاخص بورس چه تاثیری بر قیمت خودرو دارد، عنوان کرد: در بازار بورس سرمایه‌های کلان‌تری وجود دارد، اما در بازار خودرو ما با سرمایه‌های ریز کار می‌کنیم و ممکن است که افزایش شاخص بورس مقداری شتاب بازار خودرو را تضعیف کند؛ اما قطع به یقین موجب از بین رفتن این شتاب نخواهد شد.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar