اعلام قیمت دو خودروی ونوسیا D60 پلاس و VENUCIA V توسط گمرک

بروزرسانی در: سه شنبه 2 خرداد 02 ساعت 10:30
اعلام قیمت دو خودروی ونوسیا D60 پلاس و VENUCIA V توسط گمرک

دی‌ ماه سال گذشته بود که طی مطلبی، از ورود نمونه های اولیه سه محصول برند ونوسیا به ایران خبر دادیم. اما مدتی پیش بود که به صورت رسمی اعلام شد تا دو شرکت مکث موتور و نورا موتور پارس برنامه دارند تا خودروهای ونوسیا را وارد و در کشور عرضه نمایند.

در این میان، گفته‌ها حاکی از آن است که شرکت مکث موتور، عملکرد سریع‌تری داشته و محموله‌هایی از ونوسیا استار، بیگ وی و دی ۶۰ پلاس را وارد کرده است. همچنین باتوجه به اعلام همزمان قیمت خام خودروهای جتا و ونوسیا توسط گمرک، به نظر می‌رسد که در این مرحله باز هم مکث موتور جلوتر از نورا موتور پارس است.

اما همانطور که گفته شد، ساعاتی پیش بود که منابع گمرکی، قیمت خام و برخی جزئیات دیگر دو خودرو ونوسیا یعنی BIG V و D60 PLUS را منتشر کرد.

 

V-Online (BIG V)

V-Online (BIG V)

 

قیمت خودروهای ونوسیا D60 PLUS و BIG V
مدل موتور کشور سازنده قیمت مبدا تعرفه قیمت پایه(بدون محاسبه هزینه های جانبی)
ونوسیا D60 PLUS ۱.۶ تنفس طبیعی چین ۱۵ هزار و ۵۰۰ یورو %۷۵ ۲۷ هزار و ۱۲۵ یورو
V-Online (BIG V) ۱.۵ توربو چین ۱۶ هزار و ۷۷۶ یورو %۵۵ ۲۶ هزار و ۲ یورو

ونوسیا که برخی به آن ونوچیا هم می‌گویند، برند باکیفیت و جوینت ونچری نیسان – دانگ فنگ است که حدود یکی دو سال از آغاز فرآیند صادراتی آن به برخی کشورهای غربی آسیا می‌گذرد.

مدل V-Online (BIG V) به عنوان کراس‌ اوور جذاب ونوسیا، مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که با اتصال به گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه، توانایی تولید ۱۸۸ اسب بخار، قدرت و ۲۶۰ نیوتن‌ متر، گشتاور را دارد. کراس‌اوور Star نیز با مشخصات فنی مشابه V-Online بهره می‌گیرد. اما سدان D60 Plus مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با برند نیسان به قدرت ۱۲۰ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن‌‌متر و البته گیربکس CVT XTRONIC نیسان است.

چرخان

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar