اطلاعیه آذویکو در مورد تحویل خودروهای ام جی

سه شنبه 11 دی 97 ساعت 12:35
اطلاعیه آذویکو در مورد تحویل خودروهای ام جی

در اطلاعیه جدید این شرکت اظهار شده است به خاطر عوامل گوناگون ازجمله عدم تعهدات طرف خارجی، تحریم‌های آمریکا، مشکلات لجستیکی و غیره این شرکت نمی‌تواند مطابق وعده داده شده به تعهدات خود در مورد تحویل به موقع خودروهای ام جی عمل کند.

گروه صنعت خودرو آذربایجان یا همان آذویکو که چندی پیش با انتشار تصاویری از ترخیص قطعات منفصله از گمرک و بارگیری خودروهای ام جی ۳۶۰ به متقاضیان خود نوید اجرای تعهدات معوقه را داده بود، اخیراً با انتشار اطلاعیه از مشکلات پیش آمده در مورد تحویل خودروهای ام جی ۳۶۰ خبر داده است. در اطلاعیه جدید این شرکت اظهار شده است به خاطر عوامل گوناگون ازجمله عدم تعهدات طرف خارجی، تحریم‌های آمریکا، مشکلات لجستیکی و غیره این شرکت نمی‌تواند مطابق وعده داده شده به تعهدات خود در مورد تحویل به موقع خودروهای ام جی عمل کند. این شرکت همچنین به متقاضیان خود زمان دقیقی برای رفع مشکل اعلام نکرده است. به عبارت دیگر آذویکو از متقاضیان خود خواسته است طبق قرارداد مبلغ پرداختی خود را دریافت کنند یا تا زمان مشخص شدن وضعیت تحویل خودروها منتظر بمانند. نکته قابل توجه در این باره، فروش قطعی این خودروها در خردادماه یعنی پس از اعمال تحریم‌ها بوده که به دنبال آن شمار قابل توجهی از متقاضیان به خودروهای خود نرسیده‌اند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

5 دیدگاه ها برای "اطلاعیه آذویکو در مورد تحویل خودروهای ام جی"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مالباخته بدبخت
مهمان

خدا سر زن و بچه هاشون بیاره ان شالله ، که باعث شد زندگیم بپاشه… چوب خدا بی صداس حالا همتون طرف دزدا رو بگیرید چوبشو ان شالله میخوردی.

مالباخته
مهمان

خدا ریشه ظلمو بسوزونه نابودمون کردن دو سال دروغو فریب قلمتون گرم صدای مالباخته آذویکو هستید

منصور
مهمان

سلام،من هفت ماهه تکمیل وجه هم کردم دعوتنامه هم بهم دادن،اگه توانایی تحویل نداشت پس چرا برای ما دعوتنامه صادر کرد و گفت تکمیل وجه کنید،ب این غیر کلاه برداری میگن،اگه تحریم بود چرا این خیانت و کردپس؟حالا هم هیچ جواب درستی به ما دعوتنامه دارها نمیدن،میگن شما صبرکنید!!!!تا کی خدامیدونه

مانى
مهمان

همه ى خودروسازها متاسفانه به دلیل حمایتهاى حکومتى دزد و چپاولگر شدن
با پول مردم سرمایه گذارى میکنن و بعد یه بیلاخ تحویل میدن چون مطمئن هستن کسى باهاشون کارى نداره

رسول
مهمان

وکیل خوب گرفتیم و شکایت هم کردیم بهش یاد میدیم دفعه دیگه کلاهبرداری نکنه اول پول جمع کنه با چرب زبانی بعد که همه چیز رفت بالا و با پول ما هزار کار انجام داد بگه بیاید با سود ناچیز تحویل بگیرید.