اظهارنظرهای غیر کارشناسی موجب بدبینی مردم نسبت به خودروسازان می‌شود

شنبه 9 شهریور 98 ساعت 16:36
اظهارنظرهای غیر کارشناسی موجب بدبینی مردم نسبت به خودروسازان می‌شود

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: هرگونه اظهار نظر در زمینه قیمت و چگونگی تولید خودروسازان تنها در حیطه اختیارات کارشناسان و مسئولان این صنعت است.

شهرام آزادی با اشاره به مطرح شدن بعضی اظهارنظرهای غیرکارشناسی در زمینه قیمت در صنعت خودرو با ذکر این مطلب گفت: بدون شک اظهارنظرهای غیر کارشناسی در صنعت خودرو به خاطر عدم آگاهی از هزینه‌های این صنعت انجام می‌شود این در حالیست که صحبت در مورد این موضوع، یک بحث دقیق و تخصصی است و هیچ فردی خارج از بدنه صنعت خودرو قادر به ارائه اظهارنظرهای غیرکارشناسی در این زمینه نیست.

وی با تاکید بر این که  اظهارنظرهایی از این دست به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و نباید مبنای تصمیم گیری قرار گیرد، افزود: هرگونه اظهارنظر در زمینه قیمت خودرو باید تنها از مجاری قانونی که در سیستم تعریف شده، انجام شود.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: اگر قرار است اطلاعاتی به مردم به عنوان  مصرف کنندگان این حوزه داده شود، این اطلاعات باید کارشناسی بوده و از طریق مجاری قانونی مطرح شود و در این بین نباید اجازه اظهارنظر به افراد حقیقی که بدون آگاهی از پارامترهایی که در قیمت مؤثر هستند، سخن می گویند، داده شود.

آزادی افزود: بدون تردید اظهارنظرهایی از این دست موجب بدبینی مردم نسبت خودروسازان و زیر سؤال بردن اقدامات آن‌ها می‌شود چون که به هیچ عنوان توان تولید خودرویی مثل پراید با ۵ میلیون تومان وجود ندارد و این اظهارنظری بی مورد و نامربوط است که اثرات منفی در جامعه به جای می‌گذارد.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar