اعلام شرایط فروش جدید شاسی بلندهای ایران خودرو

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:57
اعلام شرایط فروش جدید شاسی بلندهای ایران خودرو

شرکت ایران خودرو برای اولین بار در سال ۹۷، شرایط فروش جدید برای سه مدل شاسی بلند خود اعلام کرده است. این شرایط فروش جدید مختص اردیبهشت ماه می‌باشد و از روز دوم این ماه شروع خواهد شد. زمان اتمام این طرح پایان اردیبهشت یا تا زمان تکمیل ظرفیت ذکر شده است. تمامی این مدل‌ها در دو طرح تک ودیعه‌ای و دو ودیعه‌ای پیش فروش خواهند شد.

در این طرح هایما S5 اتومات با موتور توربو را می‌توانید با پرداخت ۴۵ میلیون تومان ودیعه خریداری کرده و خودروی خود را شهریور امسال تحویل بگیرید. در مدل دو ودیعه‌ای، ۳۵ میلیون تومان هنگام ثبت نام و ۱۰ میلیون تومان دیگر بین ۱ تا ۱۰ مرداد بایستی پرداخت نمایید. تحویل خودرو در این طرح مهر ماه ۹۷ ذکر شده است.

از سوی دیگر، هایما S7 اتومات توربو را هم ایران خودرو با ۵۰ میلیون تومان پیش پرداخت و تحویل مرداد ۹۷ به فروش می‌رساند. در طرح دو ودیعه‌ای مشتری می‌تواند ۴۰ میلیون تومان موقع ثبت نام و ۱۰ میلیون تومان دیگر را بین ۱ تا ۱۰ مرداد پرداخت کند و خودروی خود را شهریور امسال تحویل بگیرد.

نهایتاً، شرکت ایران خودرو سوزوکی گرند ویتارا اتومات راه هم پیش فروش کرده است و مشتریان می‌توانند با ۷۴ میلیون پیش پرداخت، گرند ویتارای خود را مهر ۹۷ تحویل بگیرند. در طرح دو ودیعه‌ای امکان پرداخت ۶۴ میلیون تومان هنگام ثبت نام و ۱۰ میلیون تومان دیگر به تاریخ یکم تا دهم مرداد و تحویل آبان ۹۷ هم فراهم شده است.

در تمامی طرح‌های مذکور مبلغ ما به التفاوت باید هنگام تحویل از سوی خریدار پرداخت شود و شرکت ایران خودرو سود مشارکت و سود انصراف را به ترتیب ۱۸ و ۱۵ درصد اعلام کرده است.

سوزوکی گرند ویتارا در این طرح فروش جدید در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای و خاکستری به فروش می‌رسد. هر دو مدل هایما تنوع رنگ بیشتری شامل سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، قهوه‌ای اسپرسو و ذغالی دارند.

در این بخش نامه فروش جدید امکان ایجاد تعهد برای شماره مشتری دوم نمایندگی وجود دارد و امکان صلح تا یک بار در آن فراهم شده است. این بخش نامه از ساعت ۱۰ صبح فردا دوم اردیبهشت ۱۳۹۷ فعال خواهد شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar