اعلام مشخصات فنی هاوال H2 از سوی بهمن موتور + بروشور

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
اعلام مشخصات فنی هاوال H2 از سوی بهمن موتور + بروشور

شرکت بهمن موتور که سال پیش در نمایشگاه خودروی تهران، از شاسی بلند کوچک هاوال H2 رونمایی کرده بود، روز گذشته بروشور رسمی این خودرو را منتشر کرد.

این خودرو که قرار است به صورت CKD در خط تولید بهمن موتور مونتاژ شود، در واقع کوچک‌ترین مدل بزرگ‌ترین شاسی بلند ساز کشور چین محسوب می‌شود و با ظاهر جذاب، کابین جادار و قیمت مناسبی که دارد، انتظار می‌رود فروش خوبی در بازار کشورمان داشته باشد.

در حال حاضر، هاوال H2 پرفروش‌ترین کراس آور کامپکت بازار چین می‌باشد. در سال ۲۰۱۷، روی هم رفته شرکت هاوال بیش از ۲۳۲ هزار دستگاه از این خودرو در سراسر جهان فروخته که همین، آن را جزو ۵ شاسی بلند کوچک پرفروش دنیا قرار داده است.

پیشرانه

مطابق با بیانیه رسمی بهمن موتور، هاوال H2 از یک موتور توربو ۱.۵ لیتری با ۱۴۰ اسب بخار نیرو و ۲۰۲ نیوتن متر گشتاور بهره خواهد برد که به یک گیربکس شش دنده اتومات تیپ ترونیک متصل می‌شود و خروجی‌های خود را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. این خودرو با داشتن ابعادی معادل ۴۳۳۵ میلی متر طول، ۱۸۱۴ میلی متر عرض و ۱۶۹۵ میلی متر ارتفاع و طراحی بدنه‌ای زیبا و شیک، قطعاً نظر خیلی‌ها را با توجه به قیمت زیر ۱۰۰ میلیونی که گفته می شود خواهد داشت به خود جلب خواهد کرد.

کابین

هاوال H2 اگر چه یک کراس آور کامپکت محسوب می‌شود، ولی طراحی جادار کابین آن به راحتی می‌تواند ۵ سرنشین بالغ را داخل خود جای داده و فضای سر و پای خوبی را در اختیار آن‌ها قرار دهد. به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم، کیفیت ساخت کابین در مقایسه با رقبای این خودرو خیلی خوب نیست و به نوعی می‌توان گفت، هاوال در این بخش کم کاری کرده است.

امکانات و تجهیزات

با خرید این خودروی چینی، از امکاناتی مانند سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سان روف، سیستم تهویه مطبوع اتومات دو منطقه‌ای، روکش چرم صندلی‌ها، صندلی برقی راننده قابل تنظیم در شش جهت، فرمان چرمی، چراغ‌های جلو اتومات، چراغ‌های LED روز روشن، مه شکن جلو و عقب، برف پاک کن اتومات، سنسور دنده عقب، یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، شش ایربگ جلو، جانبی و پرده‌ای و بسیاری موارد دیگر بهره مند خواهید شد.

فضای بار

۳۰۰ لیتر ظرفیت صندوق عقب هاوال H2 در مقایسه با رقبای خود بسیار کم است و همین یکی از معایب بزرگ آن محسوب می‌شود. محفظه‌های نگهداری وسایل داخل خودرو خوب است و جا بطری‌هایی در تمامی درب‌ها و دو جالیوانی در جلو و دو جالیوانی دیگر در عقب، نیازهای شما را برطرف خواهند کرد.

مصرف سوخت آن چگونه است؟

هاوال H2 خودرویی نسبتاً تشنه است. هاوال می‌گوید در چرخه ترکیبی، این خودرو به صورت میانگین ۹ لیتر به ازای هر صد کیلومتر بنزین مصرف می‌کند.

نظر شما در مورد این خودرو چیست؟ در سگمنت شاسی بلندهای کوچک بازار، به نظر شما هاوال H2 آیا حرفی برای گفتن خواهد داشت؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

34 دیدگاه ها برای "اعلام مشخصات فنی هاوال H2 از سوی بهمن موتور + بروشور"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مصرف کننده بدبخت
مهمان

***هیچکدوم از محصولات بهمن بدرد نمیخورن ، از وقتی خریدم دارم مصیبت میکشم ، اگه هاوال هم خوب باشه با گارانتی فوق العاده ضعیف گروه بهمن به …بند میشه ، ماشین صفر از گروه بهمن خریدم میل ماهک دنده اش جوش داده بود(آکبند نبود) ، دادم خود کارخونه واشر سرسیلندر عوض کردم برام واشر کاغذی گذاشت که ۲ ماه هم عمر نکرد ، میبرم میگم اتاق صدا میده میگن همینه واقعا برای این گروه متاسفم

حمید
مهمان

با سلام
در مورد پیشرانه ، سیستم تعلیق و ایمنی بیشتر توضیح بدین
ممنون

Matin Karimi
مهمان

فکر کنم موفق باش اگه قیمتش همین باشه
هم زیباست هم قدرت موتوری خوبی دار

milad
مهمان

بازم یه چینی دیگه خدا بخیر کنه

طراحی ملی
مهمان

چینی آشغال

mahad
مهمان

نمیدونم چین چی به ما داده که نمیتونه پس بگیره چرا دست از سر کچل ما برنمیداره بابا ما ماشین و وسیله خوب و با اصل و نسب میخوایم ما فریادمون رو پیش کی به آسمون ببریم.خسته شدیم از بس تو این مملکت صاحب مرده شکایتمون از گرگ رو به گوسفند بردیم. تا روز قیامت ناله و آه و قهر مردم زیان دیده از این صنعت منحوس اتومبیل سازی کشورمون؛ گریبان این آقایون مافیای خودروساز وحامیان اونها رو میگیره

حمید
مهمان

حرف دل مارو زدی

علیرضا
مهمان

به نظر من اگر قیمتش زیر ۱۰۰ میلیون باشه بازار ایران رو قبضه میکنه

علی
مهمان

طراحی و امکانات و قیمتش خوبه فکر کنم استقبال بشه ازش

احمدرضا
مهمان

اگه زیر صد میلیون باشه که محشره

حسین
مهمان

من این ماشینو تو نمایشگاه دیدم ظاهر خوبی داره اما اگه تو جاده های ایران آنقدر که تعریف میکنن باشه بنظرم بین چینیها میتونه فروش خوبی داشته باشه