امضاء قرارداد همکاری بین ISQI و IDIADA اسپانیا

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
امضاء قرارداد همکاری بین ISQI و IDIADA اسپانیا

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بیان کرد: در روزهایی که خبرهایی مبنی بر خروج برخی کمپانی های اروپایی از ایران به گوش می رسد مذاکرات انجام شده با بزرگترین و معتبرترین مرکز تست خودرو کشور اسپانیا منجر به امضا قرارداد همکاری بین ISQI و IDIADA شد.

اشکان گلپایگانی با اشاره به این که مذاکرات با حمایت و پشتیبانی سازمان ملی استاندارد ایران و با هدف توسعه دانش براساس استانداردهای روز اتحادیه اروپا برای تائید نوع خودرو انجام شده، بیان کرد: بر اساس این قرارداد دوطرف تحت نظارت و حمایت سازمان ملی استاندارد ایران در مرحله اول، دوره های آموزشی مرتبط با آخرین استانداردها و مقررات خودرویی اروپا را برای کمپانی های ارائه کننده خودرو و سایر سازمان های مرتبط برگزار خواهند کرد.

وی افزود: طی این قرارداد دو کمپانی توافق کردند، همکاری و مشارکت درمورد انجام تست های ایمنی و عملکردی، انجام فعالیت های بازرسی بر کیفیت کالاها در داخل و خارج کشور، تائید نوع و تطابق تولید خودروها داشته باشند. همچنین در قالب این قرارداد امکان صدور گواهینامه E-MARK برای خودروهایی که در مرکز تست ISQI  آزمون می شوند وجود خواهد داشت.

کمپانی )  IDIADA ایدی آدا) یک کمپانی چند ملیتی است که خدمات طراحی، مهندسی تست و تائید نوع خودرو عرضه می کند و در حال حاضر در ۲۵ کشور جهان فعالیت و مرکز تست دارد و یکی از ۷ مرکز تست اتحادیه اروپایی برای انجام تست های عملکرد ایمنی خودروEURO NCAP)  ) است . ۲۰ درصد سهام آن کمپانی متعلق به دولت اسپانیا و ۸۰ درصد آن متعلق به APPLUS است که یکی از بزرگترین کمپانی های بازرسی در سراسر دنیا است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar