انتشار اولین تصویر از پژو ۲۰۷ دو رنگ ایران خودرو

دوشنبه 31 خرداد 00 ساعت 10:21
انتشار اولین تصویر از پژو 207 دو رنگ ایران خودرو

به تازگی ایران خودرو اولین تصویر رسمی از پژو ۲۰۷ با بدنه دو رنگ را منتشر کرده و و قرار است تا در ماه های آینده این خودرو را به بازار عرضه کند.

پژو ۲۰۷i اولین خودرویی است که در این سال ها در مجموعه  ایران خودرو با بدنه دو رنگ تولید می‌شود.

آن طور که اعلام شده است پژو ۲۰۷i با بدنه دو رنگ با کد کلاس ۶۰۰۱۳ به فروش خواهد رسید و قرار است تا این محصول برخی تفاوت‌ها را نسبت به سایر نسخه‌ها داشته باشد.

مشخصات فنی پژو ۲۰۷i دو رنگ

ایران خودرو در بحث فنی تفاوتی را میان این تیپ ۲۰۷i با سایر نسخه‌ها قائل نشده است. ۲۰۷i دو رنگ به پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU5 مجهز است و ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می‌کند.

همچنین فعلاً این خودرو در تیپ دنده دستی عرضه می‌شود و هنوز اطلاعاتی در مورد نسخه اتوماتیک ۲۰۷i دو رنگ اعلام نشده است.

تفاوت های ۲۰۷i دو رنگ با سایر تیپ ها

این خودرو قرار است تا با بدنه دو رنگ به بازار عرضه شود و با توجه به تصاویر اولیه، در بخش‌های قاب مه شکن جلو، سقف، قاب آینه، زه درهای بغل، قاب چراغ پلاک عقب، دستگیره‌ها و… با تریم دو رنگ دارد.

همچنین در کاتالوگ ۲۰۷i اعلام شده که نسخه دو رنگ با طرح دکوراتیو مشابه به بدنه در کابین تولید می‌شود و همچنین تریم داخلی تیپ ۶۰۰۱۳ این هاچ بک متفاوت از سایر نسخه خواهد بود.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "انتشار اولین تصویر از پژو ۲۰۷ دو رنگ ایران خودرو"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مجتبی
مهمان
توی یه کشوری که نخبگان طراحی خودروی اون واسه برندهای مطرحی مثه BMW طراحی انجام میدن و یه ایرانی مثه آقای منصوری یا فربد افتخارآفرینی میکنن واسمون در سطح جهانی،یه همچین طراحی خودرویی واقعا جای گریه داره،انگار دادی ماشینو یه بچه ۷ ساله رنگ آمیزی کرده بدون هیچ ابتکارو نوآوری……..بعد از این که سیتروئن توی مدل c3 از این سبک و همین رنگ برای اسپرت کردن خودروش استفاده کرد متاسفانهشرکت سایپا توی مدلهای مختلف اش از جمله کوییک و تیبا و به طرز ناشیانه ای تقلید کرد و امروز میبینم که این مورد به محصولات ایران خودرو هم سرایت کرد،فقط… بیشتر
شاهو
مهمان

تبریک میگم به جامعه ایران، این پیشرفت شگرف در خودروسازی را، این زحمتی که کشیدن در تیون کارای چراغ برق با سه سوت انجام شده، موقعی که ایران خودرو عواملش رو تحریک می‌کرد از خودروهای چینی ایراد بگیرن احتمالا مهندسینشون در حال طراحی این آپشن بودن