انتقال فناوری تولید خودروهای پایه گازسوز به مکزیک

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
انتقال فناوری تولید خودروهای پایه گازسوز به مکزیک

هیات مکزیکی در بازدید از خطوط تولید ایران خودرو، خواستار انتقال دانش فنی تولید محصولات ایران خودرو با موتورهای پایه گازسوز به این کشور شد.

نمایندگان اعزامی یکی از بزرگ‌ترین هلدینک کشورمکزیک با هدف عقد قرارداد برای صادرات محصولات شرکت صنعتی ایران خودرو در دو بخش تجاری و سواری وسرمایه گذاری در ایجاد خط تولید از خطوط تولید این شرکت صنعتی بازدید کرد.

فنایی مدیرعامل دپارتمان تجاری ایران و مکزیک دراین بازدید گفت: انتقال فناوری تولید خودروهای پایه گازسوز زمینه توسعه روابط میان دو کشو را فراهم می‌کند.

وی، محصولات دنا و سورن را از جمله خودروهای مورد علاقه مردم مکزیک عنوان کردو افزود: دانش تولید موتورهای پایه گاز سوز در کشور مکزیک وجود ندارد و با توجه به این که ایران درجایگاه بالایی دراین خصوص دردنیا قراردارد، قصد داریم فناوری تولید این محصولات را به مکزیک منتقل کنیم.

فنایی کاهش آلایندگی‌ها را ازنتایج استفاده از خودروهای گازسوز دانست و اظهارداشت:‌ همکاری ایران خودرو برای انتقال فناوری تولید موتورهای پایه گازسوز، زمینه پیوستن مکزیک به گروه جی ۲۰ را فراهم خواهد کرد.

درادامه این بازدید سابینا نوبری مدیر صادرات اروپا، آسیا آمریکا و CIS ایران خودرو با اشاره به منابع غنی گاز در کشور مکزیک افزود: پایه گازسوز بودن پیشرانه محصولات تولیدی ایران خودرو مزیت رقابتی مهمی در بازار مکزیک به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: به منظور ساماندهی ناوگان تاکسی رانی کشور مکزیک، شماری از محصولات شرکت صنعتی ایران خودرو به زودی به بازار این کشور صادرخواهد شد و این امر به رونق صادرات به آمریکای شمالی رونق خواهد بخشید.

نوبری با شاره به اهداف بازدید هیات مکزیکی از ایران خودرو اشاره کرد و یادآوری کرد: صادرات محصول به طور کامل و راه اندازی خط تولید محصولات ایران خودرو در مکزیک از اهداف این بازدید بود که ایران خودرو سرمایه گذاری درایجاد سایت تولید را ازطریق ارائه مشاوره و خدمات مهندسی انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است، هیات مکزیکی از سالن‌های موتور سازی، پرس و مونتاژ بازدید کرد.

ایکوپرس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar