اهمیت بازار ایران برای پژو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
اهمیت بازار ایران برای پژو

دیدیه کلینگ رییس اتاق پاریس در این دیدار گفت: رابطه دو اتاق پاریس و ایران بسیار طولانی و دارای قدمت است. دوبار طول یکسال اخیر به ایران آمدم. ۱۵ کمپانی تجاری هم در این سفر حضور داشتند. گروه های کوچک و متوسط هم جزو اعضای هیأت بودند و برای همکاری با ایران آمادگی دارند.

وی ادامه داد: گروه های کوچک و متوسط ایران را برای همکاری به ما معرفی کنید. در ماه دسامبر دوباره به ایران سفر خواهیم داشت. هدف ما توسعه روابط با ایران و مبادله کالای متقابل دو کشور است.

دیدیه کلینگ با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: ما راه حل هایی برای توسعه همکاری داریم. انتظار داریم اروپا سریع تر قدم های عملی را بردارد و در مقابل آمریکا بایستد. اروپا نباید تحت تسلیم آمریکا قرار بگیرد. در جلسه ای که با مدیران کل مربوطه وزارت خارجه فرانسه داشتم تصریح کردم که ما آماده توسعه همکاری با ایران هستیم.

رئیس اتاق پاریس اظهار داشت: اروپا در پی بسته پیشنهادی برای توسعه همکاری با ایران است. یکی از راهکارها تأسیس بانکی است که با پولی غیر از دلار کار کند تا مشکلات فعلی را نداشته باشیم.

وی افزود: پس از مسائل گذشته با مدیران پژو هم صحبت کردم. ایران پس از چین بزرگترین بازار تجاری پژو محسوب می‌شود و بدین سبب حضور در بازار ایران برای آن‌ها هم خیلی مهم است.

دیدیه کلینگ گفت: ما ۶۶۰۰ عضو در اتاق بازرگانی پاریس داریم و باید روی اینها برای توسعه همکاری سرمایه‌گذاری کنیم. تمام تلاش مان را برای اینکار به کار خواهیم گرفت. ضمن اینکه نقطه قوت ما شناسایی و معرفی کمپانی های کوچک و متوسط برای همکاری با ایران است تا این گروه ها در حوزه مبادله مواد و محصولاتی که می‌توانند با ایران همکاری کنند، وارد عمل شوند. در واقع این یک نمونه است که ما می‌توانیم روابط تجاری با ایران را توسعه دهیم.

وی با اشاره به تفاهم نامه آموزشی اتاق ایران و پاریس گفت: ما طول یک سال، ۶۰ هزار نفر را در قسمت های گوناگون برای ایجاد و گسترش شرکت ها و مدیریت شرکت‌ها و هم در خصوص صنایع غذایی، طراحی، مد و عطر آموزش می‌دهیم. بدین سبب برنامه همکاری خیلی وسیعی پیش روی هر دو کشور قرار دارد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar