بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف قیمت‌های جدید است

پنج شنبه 13 دی 97 ساعت 13:07
بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف قیمت‌های جدید است

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو گفت: به خاطر بالا بودن قیمت‌ها در بازار خرید و فروش خیلی کم شده است و بازار در انتظار تعیین تکلیف قیمت‌های جدید است.

سعید موتمنی در خصوص آخرین شرایط بازار خودرو اظهار کرد: از ابتدای هفته بازار خودرو حالت تعادل داشته و شاهد تغییر قیمت خاصی در بازار نبودیم.

وی با اشاره به کاهش قیمت بعضی از خودروها در طول این هفته گفت: در این هفته قیمت مزدا ۳ با کاهش ۷ میلیون تومانی رو به رو شد و به قیمت ۲۷۱ میلیون تومان رسید همچنین ساندرواستپ وی هم با کاهش قیمت از ۱۳۲ میلیون تومان به رقم ۱۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو با ذکر اینکه به خاطر بالا بودن قیمت خودرو تقاضا بسیار پایین است و خرید و فروش کمی انجام می‌گیرد، افزود: بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف قیمت خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان است که تغییرات قیمتی به چه میزان است.

موتمنی یادآوری کرد: براساس گفته بعضی از نمایندگی‌ها روند عرضه خودرو از طرف خودروسازان مطلوب‌تر شده همچنین ارسال دعوتنامه‌ها برای متقاضیان سرعت بیشتری گرفته است.

وی تصریح کرد: اگر عرضه از طرف خودروسازان به طور مستمر انجام گیرد قطعاً قیمت‌ها کاهش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو در خصوص خودروهای خارجی هم گفت: بازار این خودروها نیز شاهد تغییرات آنچنانی نبوده و حتی بعضی از خودروها هم با کاهش قیمت رو به رو شده‌اند.

موتمنی خاطرنشان کرد: خودروی سانتافه با کاهش قیمت هم اکنون با قیمت ۵۲۵ میلیون تومان، النترا ۳۴۵ میلیون تومان، سراتو ۳۶۰ میلیون تومان و توسان با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو با اشاره به قیمت بعضی از خودروها در بازار اظهار کرد: امروز در بازار پژو ۴۰۵ با قیمت ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو slx با قیمت ۵۹ میلیون تومان، پژو پارس ۷۰ میلیون تومان، پژو تیپ دو ۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو تیپ ۵، ۷۰ میلیون تومان، پژو v8 با قیمت ۷۱ میلیون تومان، سمند Lx با قیمت ۵۹ میلیون تومان، سمند EF7 با قیمت ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا ۸۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس ۱۰۱ میلیون تومان پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۹۱ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتومات ۱۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar