بازار خودرو ظرفیت افزایش قیمت را ندارد

چهارشنبه 14 آذر 97 ساعت 14:06
بازار خودرو ظرفیت افزایش قیمت را ندارد

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو گفت: حتی اگر قیمت از سوی خودروسازان افزایش یابد، قیمت بازار تغییری نخواهد کرد به خاطر اینکه ظرفیت برای افزایش وجود ندارد.

سعید موتمنی اظهار کرد: از طرف خودروسازان مثل هفته‌های اخیر خودرو به طور اندک به بازار عرضه می‌شود و خرید و فروش هم به ندرت انجام می‌گیرد.

وی با ذکر اینکه بازار به طوری است که فروشنده‌ها زیاد شدند ولی، خریداری وجود ندارد، افزود: به دلیل قیمت بالا و بلاتکلیفی در تعیین قیمت خریداری وجود ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو با ذکر اینکه خودروی خارجی به اندازه کافی در بازار وجود دارد، گفت: زمانی که قیمت‌ها بالا می‌رود قدرت خرید پایین می‌آید در نتیجه بازار خودروهای خارجی هم راکد است.

موتمنی تصریح کرد: بازار خودرو اشباع شده و بازار گنجایش بیشتری برای افزایش قیمت ندارد.

وی در خصوص تعیین قیمت خودرو ۵ درصد زیر قیمت بازار گفت: خودروسازان مدت‌ها است در پی افزایش صد درصدی قیمت‌ها بودند و هم اکنون افزایش قیمت در بازار به نفع آن‌ها شده و اگر خودرو ۵ دردصد زیر قیمت تعیین شود به سود آن‌ها خواهد بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو تاکید کرد: حتی اگر قیمت توسط خودروسازان افزایش یابد، قیمت بازار تغییری نخواهد کرد به خاطر اینکه ظرفیت برای افزایش وجود ندارد.

موتمنی با انتقاد از پیش فروش خودروها توسط بعضی شرکت‌ها گفت: افراد سعی کنند خودروی موردنیاز خود را به طور نقدی خریداری کنند و از خرید خودرو به طور پیش فروش خودداری کنند.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar