مذاکره قطعه ‌سازان ایرانی با فرانسوی‌ها

یکشنبه 17 آذر 98 ساعت 13:47
مذاکره قطعه ‌سازان ایرانی با فرانسوی‌ها

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی از مذاکره قطعه‌سازان ایرانی با فرانسوی‌ها خبر داد و گفت: تحریم‌های اخیر امریکا قطعاً ابدی نیست. برای بازگشت خودروهای فرانسوی به ایران در تلاش هستیم.

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی در جواب به این سؤال که آیا ممکن است خودروسازان فرانسوی مجدداً به ایران بازگردند؟ گفت: بتازگی طی سه هفته اخیر با رئیس انجمن قطعه‌سازان فرانسه دیدار و گفت‌وگویی داشتیم. تحریم‌ها قطعاً ابدی نیستند و ما هم درصدد هستیم تا برای توسعه همکاری‌ها ارتباطامان را دوباره برقرار کنیم.

محمدرضا نجفی‌منش افزود: در سفر اخیرمان به فرانسه قرار شد قطعه‌سازان فرانسوی در بهمن ماه در رأس هیاتی وارد ایران شوند. از طرف دیگر قطعه‌سازان ایرانی تفاهمنامه‌ای با انجمن قطعه‌سازان فرانسوی در زمینه همکاری‌های فی ما بین و افزایش رفت و آمد هیات‌ها جهت توسعه فعالیت‌ها دارند که در این نشست اخیر در خصوص احیای این نوع قراردادها مذاکراتی کردیم.

او در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا ممکن است رنو مجدداً وارد بازار خودرو ایران شود؟ اظهار کرد: در این وضعیت با افزایش تحریم‌های امریکا مواجه هستیم. به هر حال برای بازگشت خودروهای فرانسوی به ایران در تلاش هستیم. خوشبختانه هنوز ارتباط ما با فرانسوی‌ها قطع نشده و در صدد هستیم تا ارتباط‌مان را در صنعت خودروسازی با طرف فرانسه زنده نگه داریم.

تجارت‌نیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "مذاکره قطعه ‌سازان ایرانی با فرانسوی‌ها"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
فرشید
مهمان

خاک بر سر بی غیرتشون! هر چقد بهشون توهین میکنن بازم گردنشونو پیششون کج میکنن گدایی میکنن