برنامه دولت برای گران کردن بنزین

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
برنامه دولت برای گران کردن بنزین

نماینده شاهین شهر با ذکر اینکه ما با خبر شده‌ایم دولت تصمیم دارد بنزین را گران کند، گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی، مسائل ارز و فشاری که بر مردم آمده نباید چنین تصمیمی انجام شود.

در ادامه نشست علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: اخباری شنیده‌ایم مبنی بر اینکه قرار است بنزین گران شود و دولت تصمیماتی برای این مساله دارد.

وی اضافه کرد: آقای لاریجانی! ما با خبر شده‌ایم دولت قصد دارد بنزین را گران کند به همین علت از شما می‌خواهیم ورود کنید چون با توجه به وضعیت اقتصادی، مسائل ارز و فشاری که بر مردم آمده نباید چنین تصمیم نادرستی انجام شود.

وی با اشاره به اصل ۶۰ قانون اساسی اظهارداشت: طبق این اصل می‌خواهم بگویم که ۲۵ هزار مهندس به دلیل اختلاف ابلاغی به وزیر از کار بیکار شده‌اند. سایت پروانه ساختمانی بسته شده و صنعت ساختمان با مشکل رو به رو است، با روند فعلی مشکلاتی برای مهندسان پیش آمده که باید آنها را درست کرد. رئیس جمهور هرچه سریعتر به مشکل مطروحه ورود کرده و از آسیب به مهندسان جلوگیری کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکر دیگری گفت: دولت گفته اجرای سند ۲۰۳۰ متوقف شده اما در بعضی مدارس این سند در حال اجرا است. حادثه‌ای که در یکی از مدارس غرب تهران به وجود آمد یکی از آثار اجرای سند ۲۰۳۰ است.

حاجی دلیگانی از واردات بی‌رویه هم انتقاد کرد و افزود: ۱۰۰ دستگاه نعش کش طبق مصوبه دولت قرار است از خارج از ایران وارد شود و گویا جنابعالی (اشاره به رئیس مجلس) این مساله را رد نکردید. من می‌خواهم سؤال کنم این اقدام چه علتی دارد؟ وقتی ما می‌توانیم برای زنده‌ها خودرو تولید کنیم چرا برای مُرده‌ها نمی‌توانیم؟

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar