برنامه ریگان خودرو درباره تعهدات کوپا

یکشنبه 5 بهمن 99 ساعت 13:08
برنامه ریگان خودرو درباره تعهدات کوپا

شرکت ریگان خودرو پس از انتصاب مدیرعامل جدید و تدوین برنامه‌های پیش رو به منظور ادامه همکاری با شرکای چینی خود، رویکرد این شرکت در مورد ایفای تعهدات به مشتریان کوپا را اعلام کرد.

در اطلاعیه شرکت ریگان خودرو آمده است؛ در مورد تعهدات شرکت و برنامه ریگان خودرو برای تحویل خودروها به اطلاع مشتریان محترم می‌رساند، با هماهنگی مراجع ذیصلاح قضایی و نظارتی که بر روند پاسخگویی به تعهدات نظارت کامل دارندو باید با هماهنگی و مجوز ایشان هم انجام شود که البته بسیار خوب است و استقبال هم کرده‌ایم، فعلاً در گام اول تولید و تحویل خودرو به ثبت‌نام‌کنندگان سال ۱۳۹۷ انجام خواهد شد که بالغ بر ۹۸۰ دستگاه را در بر می‌گیرد.

در همین راستا و با هماهنگی‌های انجام شده چند اصل را مد نظر داریم:

کلیه تحویل ها بر اساس اولویت زمانی ثبت نام است.

اولویت با کسانی است که تکمیل وجه کرده اند.

فعلاً حداکثر یک خودرو به کسانی که به تعداد ثبت نام کرده اند تحویل می شود.

نکته مهم اینکه ما طی چند روز آتی تکلیف تحویل کلیه خودروها را از نظر زمان تحویل به صورت دقیق مشخص کرده وبه اطلاع مشتریان محترم خواهیم رساند، بدین صورت که برای کلیه مشتریان دعوتنامه ارسال و در آن تاریخ دقیق تحویل از هم اکنون مشخص می‌شود که این زمان حداکثر تا خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود. به عبارت دیگر تا خرداد سال آینده هیچ تعهد عقب افتاده مربوط به به ثبت نام کنندگان سال ۹۷ نخواهیم داشت.

در همین راستا و بر اساس اولویت بندی های گفته شده تا پایان سال نزدیک به ۲۴۰ دستگاه و تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده ۴۲۰ دستگاه دیگرو مابقی تعهدات یعنی نزدیک به ۳۲۰ دستگاه در خرداد سال ۱۴۰۰ تحویل می‌شود،لیست تمام مشتریان که برای آنها دعوتنامه ارسال می شود،از قبل به تایید نهادهای قضایی و نظارتی خواهد رسید.

برای ثبت‌نام کنندگان سال ۹۸ و ۹۹ هم بعد از حل مشکلات با شهر خودرو و شفاف شدن موضوعات و با نظر سازمان های ذیصلاح تصمیم خواهیم گرفت.

طی روزهای گذشته هم مذاکرات بسیار موثر و خوبی را با مالک شهر خودرو جهت شفاف سازی،اخذ اطلاعات مشتریان ثبت نامی و تعداد آنها و وضعیت پرداخت های ثبت نام کنندگان و افق های پیش انجام گرفته است.

برای سال آینده هدف ۱۲ هزار دستگاه خودرو را برای تولید داریم ۵ هزار دستگاه کوپا ۵ هزار دستگاه JMC و ۲ هزار دستگاه SUV دیگر که به موقع اطلاع رسانی خواهد شد ،ضمن اینکه انشاالله تولید در شرکت های زیرمجموعه ریگان خودرو،بخصوص شرکت سنآباد خودرو هم برای یک خودروی با کیفیت نیز آغاز خواهد شد.

طی روزهای اخیر و در راستای تغییر رویکرد و روش‌های اجرایی شرکت با کلیه مشتریان ثبت نام کننده در خرداد و تیرسال ۹۷ تماس گرفته شده و برای۵۰ نفر دعوت نامه ارسال و طی چند روز آینده برای ۱۹۰ نفر دیگر هم دعوت نامه ارسال خواهد شد وتاریخ  تحویل مابقی خودروهای سال ۹۷ را نیزبه صورت دقیق مشخص خواهیم کرد. شرکت ریگان خودرو هیچ وجهی را از کسانی که تکمیل وجه کرده اند به عنوان مابه‌التفاوت دریافت نخواهد کرد و ما خودرا به مشتریان محترم متعهد

می دانیم و الحمدالله تعامل خوبی هم با بعضی از مشتریان که به عنوان نماینده ی تعداد دیگری از مشتریان می باشند و پیگیر هستند داریم و ایشان را در جریان امور قرار می‌دهیم.

و از این به بعد با شکل گیری مدیریت ارتباطات؛ اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف از طرق مختلف انجام خواهد گرفت.واحد  CRMشرکت پاسخگو تمام  سوالات خواهد بود .

از مشتریان محترم می خواهیم حال که رویکرد جدیدی در این شرکت شکل گرفته، این زمان و فرصت را بدهند که بتوانیم با مدیریت کردن کار کلیه خودروهایشان را تحویل بدهیم و اخباررا فقط از طریق سایت شرکت، اطلاعیه‌های رسمی و واحد CRM شرکت پیگیرباشند.

تمام انگیزه ما این است که پس از تحویل خودرو، لبخند رضایت را در چهره شما را ببینیم.

عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar