زمان مزایده خودروها و ماشین‌ آلات راهسازی اموال تملیکی / مهر ۱۴۰۲

بروزرسانی در: دوشنبه 24 مهر 02 ساعت 09:54
زمان مزایده خودروها و ماشین‌ آلات راهسازی اموال تملیکی / مهر 1402

بروزرسانی ۲۴ مهر ۱۴۰۲: عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل جمع آوری و فروش سازمان اموال تملیکی گفت: در راستای اجرای دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر تسریع تعیین تکلیف خودروهای سواری و ماشین آلات راهسازی متروکه در انبارهای این سازمان در سطح کشور، مجوزهای فروش یک هزار دستگاه خودرو سواری و ماشین آلات راهسازی در ۲ مزایده ۲۸۰ و ۵۸۱ اخذ شد.

وی افزود: متقاضیان برای شرکت در مزایده ۲۸۰ تا ۲۵ مهرماه و در مزایده ۵۸۱ تا ۲۸ مهرماه امکان بازدید و ارائه پیشنهاد دارند کل امیدواریم این ماشین آلات به فروش برسد.

اجتهادی با بیان اینکه در این مزایده‌ها ۳۳۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی و معدنی و مابقی خودروهای سواری به مزایده گذاشته خواهد شد، گفت: رمزگشایی پیشنهادها دو روز بعد از اتمام پایان مهلت ارائه پیشنهاد انجام خواهد شد.

مدیرعامل جمع آوری و فروش سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: متقاضیان با مراجعه به سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت و یا آدرس tamliki.ir می‌توانند با مشاهده لیست ماشین آلات، محل بازدید را انتخاب و در مزایده شرکت کنند.

 

بروزرسانی ۲۰ مهر ۱۴۰۲: معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از آغاز عرضه یک هزار و ۳۸ دستگاه خودروی سواری و ماشین‌آلات راهسازی از امروز تا ۲۹ مهرماه خبر داد.

سعید غلامی باغی اظهار داشت: مزایده شماره ۵۸۰، از امروز آغاز شد و در آن خودروهای تحت اختیار اموال تملیکی هرمزگان شامل خودروهای سواری، خودروهای سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی به مزایده می‌رسد.

وی افزود: شرکت کنندگان برای شرکت در این مزایده می‌توانند از ۲۰ تا ۲۵ مهرماه در استان هرمزگان از خودروها و کالاها بازدید و پیشنهادات خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند. پیشنهادات ۳۰ مهرماه رمزگشایی و نتایج به برندگان مزایده اعلام می‌شود.

غلامی با اشاره به مزایده‌ای خاصِ خودروهای متروکه با شماره ۵۸۱ گفت: این مزایده به وسایل نقلیه در همه استان‌های سراسر کشور اختصاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه اقدام به ثبت قیمت پیشنهادی کنند، این پیشنهادات سوم آبان ماه رمزگشایی و برندگان مزایده اعلام می‌شوند.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و ۳۸ خودرو عرضه می‌شود گفت: در این ۲ مزایده از این تعداد، ۵۸۰ دستگاه خودروی سواری و ۴۵۸ دستگاه خودروی سنگین و دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی است.

این مسوول با بیان اینکه همه برندگان مزایده‌ها (اعم از صاحبان کالا و سایر) مکلف به پرداخت کل مبلغ پیشنهادی و سایر وجوه قانونی مربوط هستند گفت: خریداران برای شرکت در این مزایده به سامانه مزایده‌های الکترونیکی از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس https://www.setadiran.ir/setad/cms مراجعه و اقدام به دریافت توکن امضای الکترونیکی کنند.

وی با بیان اینکه ۲ مزایده دیگر کالاها و املاک و مستغلات نیز در حال برگزاری است گفت: مزایده کلیه کالاهای تحت اختیار از ۱۸ تا ۲۳ مهرماه ادامه دارد و رمزگشایی و اعلام برندگان ۲۹ مهرماه صورت می‌گیرد.

غلامی باغی بیان داشت: آخرین مهلت ارسال پیشنهاد به مزایده سراسری ۱۱۴۳ برای املاک و مستغلات تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۴ مهرماه است و رمزگشایی و اسامی برندگان در ۲۵ مهرماه اعلام می‌شود.

 

بروزرسانی ۵ مهر ۱۴۰۲: طبق تقویم مزایده سراسری فوق العاده ۵۸۱ سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، خودرو‌های سبک و سنگین وارداتی از ۲۳ مهرماه عرضه می‌شود.

به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پیرو دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف کالا‌های متروکه در بنادر و گمرکات استان هرمزگان و با توجه به اقدامات و تصمیمات جهادی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذی ربط، مزایده سراسری الکترونیکی فوق العاده ۵۸۱ وسایل نقلیه اعم از خودروی سواری، سنگین، ماشین آلات راهسازی و ... در مهرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

براساس اطلاعات جدول زمان بندی، علاقه مندان می‌توانند با دریافت اطلاعات مزایده از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیک دولت و یا تارنمای سازمان اموال تملیکی، مورخ ۲۴ مهرماه از خودرو‌های عرضه شده بازدید به عمل آورده و پیشنهاد‌های قیمتی خود را در سامانه مذکور ثبت نمایند.

آخرین مهلت بازدید و ارائه پیشنهاد ۲۹ مهرماه است و ۳ آبان ماه نیز زمان رمزگشایی و اعلام برندگان مزایده خواهد بود. برندگان نهایی حداکثر تا تاریخ ۸ آبان ماه بایستی نسبت به واریز کامل وجه اقدام نمایند.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar