بهترین راهکار برای پیش فروش خودرو

چهارشنبه 30 بهمن 98 ساعت 16:06
بهترین راهکار برای پیش فروش خودرو

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس ضمن تاکید بر اینکه مردم از نحوه پیش فروش خودرو ناراضی هستند، می‌گوید خودروسازان باید نحوه پیش فروش خودرو را اصلاح کنند.

حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس  در خصوص مکانیزم خودروسازان برای پیش فروش خودرو، گفت: هرچند بعضی وجود ربات در طرح‌های پیش فروش خودروسازان را مطرح می‌کنند ولی نمی‌توان این ادعاها را رد یا تائید کرد؛ نکته مهم در این مسئله گلایه مند بودن مردم از عدم توانایی در ثبت نام در طرح‌های پیش فروش خودرو است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم از نحوه پیش فروش خودرو ناراضی بوده و مدعی هستند علیرغم تلاش و برنامه ریزی چند ماهه نمی‌توانند در طرح‌های پیش فروش ثبت نام کنند.

عرضه و تقاضا خودرو متناسب نیست

وی با ذکر اینکه خودروسازان ادعا می‌کنند سازمان‌های نظارتی بر نحوه پیش فروش خودرو نظارت می‌کنند، اظهار کرد: از آنجایی که عرضه و تقاضا خودرو متناسب نیست، عده‌ی بسیاری به دنبال ثبت نام در طرح‌های پیش فروش هستند تا بتوانند خودرو با قیمت مناسب خریداری کنند.

قرعه کشی؛ بهترین راهکار برای پیش فروش خودرو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: می‌توان از قرعه کشی برای پیش فروش خودرو استفاده کرد یعنی تمامی متقاضیان ثبت نام کرده سپس از بین واجدان شرایط قرعه کشی انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: از آنجایی که عرضه خودرو به بازار در ماه‌های گذشته کاهش و قیمت‌ها صعودی شد، تمایل مردم برای ثبت نام در طرح‌های پیش فروش خودروسازان افزایش یافته است که باید برای این وضعیت تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.

خانه ملت

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "بهترین راهکار برای پیش فروش خودرو"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
سجاد
مهمان

به نظر من اولویت با اونایی که اصلا ماشین ندارن و میخواند ثبت نام کنند

علیرضا
مهمان

من که موافقم. از تابستون دنبال ثبت نام ماشین هستم نمی تونم. این طوری حداقل فرصت یکسانی برای ثبت نام هست.