بهمن موتور ۲ محصول ون کارگو و سدان ریسپکت را روانه بازار میکند

بروزرسانی در: چهارشنبه 26 آبان 00 ساعت 12:25
بهمن موتور 2 محصول ون کارگو و سدان ریسپکت را روانه بازار میکند

مدیرعامل شرکت بهمن موتور، نام سدان سواری جدید این شرکت خودروسازی را «ریسپکت» اعلام کرد. محمد ضرابیان، با اعلام این خبر اظهار داشت: شرکت بهمن موتور برای سال جاری عرضه دو محصول جدید را در برنامه دارد که محصول اول یک ون کارگو است و دومین محصول، یک خودرو در سگمنت سدان سواری خواهد بود.

به گفته وی، سدان جدید بهمن موتور، "ریسپکت" نام دارد که با پیشرانه توربو ۱.۵ لیتری و گیربکس ۹ سرعته سی.وی.تی تولید و عرضه می شود. این محصول دارای شش ایربگ،سیستم کنترل پایداری، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، صندلی برقی، گرمکن صندلی، صفحه نمایش لمسی، نورپردازی داخلی و تریم چرمی و ... است. خودرو RESPECT نسخه ایرانیزه کوین ژوآندو (Cowin Xuandu) است!

وی با توجه به اینکه عرضه خودروهای اس.یو.وی در سگمنت های بالاتر و متفاوت با محصولات فعلی در برنامه بهمن موتور قرار دارد، تصریح کرد: دیگنیتی جدید و فیدلیتی پرستیژ نیز با تمرکز بر سگمنت های کنونی به بازار می آید و این خودروها با پیشرانه های قوی تر به منظور کسب رضایت مشتریانی که خودروهای قوی تری می خواهند، تولید و عرضه خواهد شد.

ضرابیان با توجه به اینکه دو خودرو مورد اشاره با مشخصات فنی و امکانات رفاهی ارتقاء یافته به بازار عرضه می شود، اضافه کرد: محصول فیدلیتی پرستیژ از منظر تعداد و تنوع آپشن ها بهبود پیدا کرده است، به طور مثال به سیستم ترمز اضطرار، هشدار حرکت بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی و هشدار تصادف مجهز خواهد بود.

مدیرعامل بهمن موتور ادامه داد: نیو دیگنیتی نیز با گیربکس جدید و موتور دو لیتری با توان تولید ۲۳۰ اسب بخار، تولید و عرضه می شود. که دارای طیف متنوعی از سیستم های ایمنی جدید خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دو محصول مذکور تا پایان سال جاری روانه بازار داخلی خواهد شد، خاطرنشان کرد: دیگنیتی و فیدلیتی پرایم فعلی نیز همچنان تولید و عرضه می شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar